MS Windows
briani 27239
XP og WLAN
Fra : Dan Knudsen [2000]

Dato : 08-12-04 17:06

Jeg har på flere maskiner problemer med at fluebenet som aktiverer at
windows finder og styrer trådløse netværk forsvinder efter SP2.

Det tyder nemlig på at Windows konflikter med de drivere der er leveret med
WLAN kortet. Derfor har jeg kun kunnet få det til at virke hvis jeg
aktiverer windows program og tilsidesætter driverens.

Det har bla betydet at WLAN er meget ustabilt og ikke husker
indstillingerne.

Nogen gode råd?

Dan

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 08-12-04 18:13

"Dan Knudsen [2000]" <news@apart.dk> wrote in message
> [...]
> aktiverer windows program og tilsidesætter driverens.
>
> Det har bla betydet at WLAN er meget ustabilt og ikke husker

Har du prøvet fjerne din hardware og installere igen efter du har inst. SP2?

Min erfaring er at "billige" drivere ikke altid virker lige godt med WXP og
man skal prøve sig lidt frem.

--

Stig Meyer Jensen

Fra : Dan Knudsen [2000]

Dato : 09-12-04 17:16

"Stig Meyer Jensen" <someting@something.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> SP2?
>
> Min erfaring er at "billige" drivere ikke altid virker lige godt med WXP

Det vil jeg prøve. Jeg går ikke ud fra at der sidder billigt hardware i en
IBM T4....

Dan

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 20-12-04 21:45

> Det vil jeg prøve. Jeg går ikke ud fra at der sidder billigt hardware i en
> IBM T4....

Nej det skulle man ikke tro ;) - god jul og held og lykke med det.

--

Stig Meyer Jensen