MS Windows
briani 27239
IE - Tilføj til fortrukne
Fra : Lars HT

Dato : 08-12-04 09:03

Jeg surfer på internettet efter f.eks. sider om skisportssteder!
Hver gang jeg finder en side, som jeg vil gemme under foretrukne, er det et
værre arbejde - specielt, hvis den skal gemmes i en undermappe!

Finder der ikke et lille værktøj, som jeg en gang for alle kan indstille til
en ønsket mappe, og så bare trykke på en hotkey og vupti...siden er gemt det
rigtige sted?

Lars

Fra : Palle

Dato : 08-12-04 10:19

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> en ønsket mappe, og så bare trykke på en hotkey og vupti...siden er gemt

Ctrl+D (på dansk Windows) føjer den aktuelle side til Foretrukne
(hovedmappen). Flyt dine links i Foretrukne til undermapper i Denne
computer/Stifinder. Er det svært?

Fra : Lars HT

Dato : 08-12-04 11:08

"Palle" <hother.papgaard@liam.dz> wrote in message

Tak for svaret!

> Ctrl+D (på dansk Windows) føjer den aktuelle side til Foretrukne
> (hovedmappen). Flyt dine links i Foretrukne til undermapper i Denne
> computer/Stifinder.

Jeg kendte ikke denne genvej! Derfor...

> Er det svært?

....er det det ikke nu! Hvorfor svarer du på mit spørgsmål, når det
tilsyneladende bare irriterer dig???

Alligevel:
.... kunne det været rart at kunne beslutte på forfånd, hvilken folder,
links'ene skulle ende i!
Jeg har f.eks. mine mest benyttede links i hovedmappen! Alle nye links
tilføjet med Ctrl+D bliver jo så blandet sammen med disse!

Lars

Fra : Per Nielsen

Dato : 08-12-04 11:18

Lars HT wrote:
> [...]
> Jeg har f.eks. mine mest benyttede links i hovedmappen! Alle nye links
> tilføjet med Ctrl+D bliver jo så blandet sammen med disse!

Ved ikke om det her er (føles) nemmere:

Tryk Foretrukne. Derefter Tilføj. Vælg den mappe linket skal ned i og tryk
OK.

Fra : Lars HT

Dato : 08-12-04 11:27

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
> Lars HT wrote:
> Ved ikke om det her er (føles) nemmere:
>
> Tryk Foretrukne. Derefter Tilføj. Vælg den mappe linket skal ned i og tryk
> OK.

Altså, jo! Det er nemmere på denne måde, men det kunne være rart at kunne
åbne en bestemt mappe under fortrukne, så Ctrl-D ville tilføje i denne!

Lars

Fra : emj

Dato : 08-12-04 12:00

On Wed, 8 Dec 2004 11:26:47 +0100, "Lars HT" <aslaktoke@yahoo.dk>
wrote:

>Altså, jo! Det er nemmere på denne måde, men det kunne være rart at kunne
>åbne en bestemt mappe under fortrukne,

Højreklik og vælg foretrukne. Nu vælger du den mappe, du ønsker at
gemme i.
Hilsen emj

Fra : Lars HT

Dato : 08-12-04 22:33

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> wrote in message
> On Wed, 8 Dec 2004 11:26:47 +0100, "Lars HT" <aslaktoke@yahoo.dk>
> wrote:
> Højreklik og vælg foretrukne. Nu vælger du den mappe, du ønsker at
> gemme i.

Det er jo nok det simpleste! Tak for tippet!

Lars

Fra : IzNoGoUd

Dato : 08-12-04 11:26

On Wed, 8 Dec 2004 11:08:20 +0100, "Lars HT" <aslaktoke@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg har f.eks. mine mest benyttede links i hovedmappen! Alle nye links
>tilføjet med Ctrl+D bliver jo så blandet sammen med disse!

Det du ønsker findes vist kun i en alternativ browser.
Tjek mozilla.org og opera ud.
Det er et browser specifikt problem fin den rigtige nyhedsgruppe:
dk.edb.internet.software.browser
der vil du blive meget bedre hjulpet.

best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*
"All your base are belong to us"

Fra : Lars HT

Dato : 08-12-04 22:32