MS Windows
briani 27239
Start af nyt program problem?
Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 08-12-04 08:37

Hej

Jeg bruger en genvejs tast på mit tastatur til at starte mit email program
men hvis jeg har andre programmer åbne så lægger programmet sig bare bagved
de andre og jeg skal ned på bjælken og klikke for at få programmet frem
hvilket jeg syntes er irriterende.

Er der en løsning på dette?

Mvh
Henrik

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 08-12-04 18:04

"Henrik Bruun-Petersen" <insideout@fjernaltdettetele2adsl.dk> wrote in
message news:Faytd.14$jZ6.10@news.get2net.dk...
> [...]
bagved
> de andre og jeg skal ned på bjælken og klikke for at få programmet frem

Hvilken version af Windows?

Prøv evt at højreklikke på genvejen til programmet og vælg egenskaber. Hvis
den står til at åbne "minimeret" kan du ændre det til "normal" eller
"maksimeret"

--

Stig Meyer Jensen