MS Windows
briani 27239
Win NT 4.0 og USB porten ???
Fra : L@rs

Dato : 08-12-04 05:52

Hej NG.

Har ikke den store erfaring med NT - Men har dog fundet
ud af, at som standard kander den ikke meget til USB porten
Sikkert pga. alderen ???

Men findes der software/drivere så man kan bruge USB sammen
med Win NT 4.0

Mvh.

Lars

Fra : Erik Andersen

Dato : 08-12-04 15:27

Hej Lars
Jeg fandt denne driver hos Dell, som løste problemet for mig:
http://ftp1.us.dell.com/utility/R62200.EXE

mvh

Erik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-12-04 16:15

L@rs skrev:

>Men findes der software/drivere så man kan bruge USB sammen
>med Win NT 4.0

Måske
http://www.computing.net/windowsnt/wwwboard/forum/22296.html

http://www.zdnet.fr/telecharger/windows/fiche/0,39021313,22057651s,00.htm