MS Windows
briani 27239
Fil uden navn
Fra : Hans-Henrik Andersen

Dato : 08-12-04 00:14

Hej

Jeg har en ftp-server, som fungere udemærket (WAR-FTPD). For at se hvad der
skete (ja, det var dumt), lavede jeg en bruger der hed test med password
test. Efter 3-4 måneder var der en eller anden der kom ind, og har oprettet
en mappe / fil uden navn (?!??!) - altså der er en fil eller mappe i
windows, som er oprettet af ftp-serveren, som ikke har noget navn.

Den kan ikke omdøbes, den kan ikke slettes. Jeg har også prøvet at fjerne
den med ftp-klienten, uden held. Det eneste jeg kunne var at flytte den
(endnu mere mærkeligt), så jeg har flyttet den til en TEMP mappe, og lukket
test-useren.

Nu har jeg så en fil uden navn, på 0 kb, som ikke kan slettes i min TEMP
folder, men hvordan kommer jeg af med den?

(Jeg har prøvet Scandisk / CHKDSK /f uden held)

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : MRN

Dato : 08-12-04 00:48

> Nu har jeg så en fil uden navn, på 0 kb, som ikke kan slettes i min TEMP
> folder, men hvordan kommer jeg af med den?

Det virker nogle gange at åbne en dos prompt og så slette den derfra på den
gode gammeldags måde... Men som sagt kun nogen gange...

MRN

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 08-12-04 02:05

Hej Hans-Henrik
En fil der er skrivebeskyttet kan godt flyttes fra et bibliotek til et
andet.
Marker filen i stifinder og højreklik derefter på musen. I den menu der
kommer frem vælger du egenskaber og i fanebladet "generelt" skal du nederst
undersøge om attributten "Skrivebeskyttet" er sat. Fjern fluebenet og
afslut. Slet derefter filen med "delete".
mvh
Kurt

Fra : Hans

Dato : 08-12-04 02:18

Hans-Henrik Andersen wrote:
> [...]
> fjerne den med ftp-klienten, uden held. Det eneste jeg kunne var at
> flytte den (endnu mere mærkeligt), så jeg har flyttet den til en TEMP

Har du prøvet om den kan flyttes ud på en diskette?

Hans