MS Windows
briani 27239
Vinyloverførsel
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 07-12-04 19:46

Hej.

Hvor er siden, der omhandler overførsel fra vinylplader til cd'er?

Mvh, Erik Jakobsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-12-04 19:51

Erik Jakobsen skriver:

> Hvor er siden, der omhandler overførsel fra vinylplader til cd'er?

Her ???
http://www.google.dk/search?hl=da&q=vinyl+til+cd

Vil du have hjælpe til at forbinde din vinylafspiller med din PC er
dette nok ikkelige gruppen, da den om handler micrsoft windows
styresystemer og ikke lydkort/optageprogrammer.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-04 21:42

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> dette nok ikkelige gruppen, da den om handler micrsoft windows
> styresystemer og ikke lydkort/optageprogrammer.

En bedre gruppe er jo nok dk.teknik.lyd, vil du ikke også mene det,
Klaus?

Jesper G. Poulsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-12-04 22:22

"Jesper G. Poulsen" skriver:

> En bedre gruppe er jo nok dk.teknik.lyd, vil du ikke også mene det,
> Klaus?

Tjooh, her er det da oppe rimeligt tit for tiden...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-04 21:46

Klaus D. Mikkelsen skrev:

>Vil du have hjælpe til at forbinde din vinylafspiller med din PC er
>dette nok ikkelige gruppen, da den om handler micrsoft windows
>styresystemer og ikke lydkort/optageprogrammer.

Tjah, gruppen er også beregnet til indlæg om windowssoftware,
hvortil der ikke findes en passende undergruppe.
--
Knud

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-12-04 21:50

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en
meddelelse news:fi5cr05ml2nvjfsp3p7j27pcgarr98cbc3@dtext.news.tele.dk...
> Tjah, gruppen er også beregnet til indlæg om windowssoftware,
> hvortil der ikke findes en passende undergruppe.

der må laves en dk.edb.system.ms-windows.andre-emner :)
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-12-04 22:22

"Ivan V. Klattrup" skriver:

> der må laves en dk.edb.system.ms-windows.andre-emner :)

ROFL

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-04 21:57

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Tjah, gruppen er også beregnet til indlæg om windowssoftware,
> hvortil der ikke findes en passende undergruppe.

Nu er det ikke software'n der er det vanskelige punkt i den process.

Jesper G. Poulsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-12-04 16:10

Jesper G. Poulsen skrev:

>Nu er det ikke software'n der er det vanskelige punkt i den process.

Næh, men nu var det Klaus indlæg, jeg svarede på og ikke
spørgsmålet om, hvordan man laver det.

Klaus skrev:
»Vil du have hjælpe til at forbinde din vinylafspiller med din PC
er
dette nok ikkelige gruppen, da den om handler micrsoft windows
styresystemer og ikke lydkort/optageprogrammer.«

Og gruppen her handler ikke kun on styresystemet Windows, som jeg
svarede.
--
Knud

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-12-04 20:28

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Næh, men nu var det Klaus indlæg, jeg svarede på og ikke

Jeg forsvarede blot Klaus' henvisning til en bedre gruppe - denne
gruppe er ikke fyldestgørende for hele processen alligevel - derfor er
det fjollet at fortsætte her og kun få et halvt svar...

Jesper G. Poulsen

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 08-12-04 08:39

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> dette nok ikkelige gruppen, da den om handler micrsoft windows
> styresystemer og ikke lydkort/optageprogrammer.

Hej til jer alle.

Det var virkelig dejligt med så mange svar. Tusind tak til jer alle.

Erik

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-12-04 20:05

en blandt mange www.delback.co.uk/lp-cdr.htm

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Poul Erik

Dato : 07-12-04 22:22

On Tue, 07 Dec 2004 19:45:36 +0100, Erik Jakobsen <eja@urbakken.dk>
wrote:

>Hej.
>
>Hvor er siden, der omhandler overførsel fra vinylplader til cd'er?

Er det denne side du mangler?

http://www.vadlyd.dk/Overspilning.html

Men spørgsmålet hører nok bedre hjemme i dk.teknik .lyd

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o