MS Windows
briani 27239
Noget har ændret sig i XP?
Fra : jane

Dato : 07-12-04 16:10

Når jeg klikker på start, er startmenyens baggrund grå, jeg mener den altid
har været hvid i venster side og blå i højre. Hvordan kan jeg få
standardfarverne tilbage?

Jeg syntes også farverne på de andre faner er ændret, den grå farve er ikke
som den plejer.

Skriftstørrelsen var også pludselig ændret fra normal til stor, under
skrivebord/egenskaber/udsende, men det har jeg fået rettet tilbage.

Jeg har ikke selv rodet med noget, det skete efter genstart,da jeg havde
opdateret Esplore på Windows opdate.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Per

Dato : 07-12-04 18:05

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> altid
> har været hvid i venster side og blå i højre. Hvordan kan jeg få

Prøv med systemgendannelse og se hvad der sker!

Der sker af og til underlige ting i XP - og systemgendannelse har da reddet
en del herhjemme

Mvh. Per!

Fra : jane

Dato : 08-12-04 16:59

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in

> "jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Prøv med systemgendannelse og se hvad der sker!
>
> Der sker af og til underlige ting i XP - og systemgendannelse har da
> reddet en del herhjemme

Jeg har prøvet systemgendannelse en gang, og det gør jeg aldrig mere,
efter systemgendannelsen så alt fint ud, men hverken mus eller tastatur
virkede, jeg kunne intet gøre, ikke engang køre en rep.jeg måtte formater
disken og begynde forfra, 3 dages ekstra arbejde :(

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 08-12-04 17:53

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote in message
> [...]
> virkede, jeg kunne intet gøre, ikke engang køre en rep.jeg måtte formater
> disken og begynde forfra, 3 dages ekstra arbejde :(

Det er typisk ikke det der sker. Husk ikke at gendanne længere tilbage end
da du installerede dit mus/tastatur ;)

Din taskbar er sikkert grå fordi en eller anden har valgt Windows 2000
designet:

Højreklik på dit skrivebord
Vælg det ønskede tema under "Temaer" - Windows XP er standard

Hvis ikke helt ordene passer er det fordi jeg er på UK Windows.

--

Stig Meyer Jensen

Fra : jane

Dato : 09-12-04 15:08

"Stig Meyer Jensen" <someting@something.invalid> wrote in

> "jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote in message

> Højreklik på dit skrivebord

> Vælg det ønskede tema under "Temaer" - Windows XP er standard

Jeg har valgt Windows XP men det ændre ikke noget, måske skulle jeg
tage changen og prøve systemgendannelse, håber bare det går godt.

--
Venlig hilsen
Jane