Netværk med USB kabel
Fra : Mr Spy

Dato : 11-12-04 12:24

Hej.

Jeg har fået et USB kabel der skulle kunne lave netværk imellem mine 2 XP
maskiner. Når jeg forbinder kablet finder begge maskiner ny hardware og
leder efter driver mm, men jeg kan ikke oprette det netværk. Jeg vil meget
gerne overflytte 5Gb fra den ene maskine til den anden. Er der noget
opsætning jeg har glemt ???- jeg kender ikke kablets mærke, så jeg kan ikke
søge efter noget på nettet

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 12-12-04 18:53

"Mr Spy" <HL@NOSPAMmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne overflytte 5Gb fra den ene maskine til den anden. Er der noget
> opsætning jeg har glemt ???- jeg kender ikke kablets mærke, så jeg kan

En Netværksdriver findes her :
http://tech.prolific.com.tw/visitor/v_filebrw_result.asp
Men om den virker ved jeg ikke...

Hvis det er et såkaldt USB-bridge kabel, så kan man også bare overføre
fillerne.
Ved hjælp af nogle programer
f.eks. Fastlynx 3.2
http://sewelldirect.com/FastLynxHomePage.asp?ovchn=GGL&ovcpn=FastLynx&ovcrn=pc+linq&ovtac=PPC&kid=912405137&match_type=search
eller PC-linq
http://tech.prolific.com.tw/visitor/v_filebrw_result.asp

Skulle dette give problemmer så skriv...

JL