VNC
Fra : Calle.

Dato : 11-12-04 02:31

Hej

Hvis man nu vil lave en genvej, som svarer til "add new client" med clienten
og det hele hvad skriver man så.
Det er så en uerfaren bare skal klikke på linket, som så kalder til min PC,
som kører VNC i listening mode.
Kan sagtens få det til at køre hvis man manuelt trykker add new client, og
så den PC der kører listening. Så jeg skal bare have den rigtige kommando,
for at det sker ved tryk på et link.

--
Calle.

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 13-12-04 09:49

> [...]
> så den PC der kører listening. Så jeg skal bare have den rigtige kommando,

Jeg tror desværre ikke at der er nogen mulighed i dag, men heldigvis kan de
fleste klare at den nuværende procedure.
Hvis du har mod på at programmere det selv, så er VNC open source...

Niels Dybdahl