Product placement?
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-12-04 18:54

I striben: En Lodden Affære af Darby Conley i vores Københavnske
lokalavis Urban (www.urbanavis.dk) kommer figuren Kasper idag hjem med
armene fuld af en stor kasse, med et meget karakteristisk logo på
forsiden og siger: Her er så min nye computer! - Jeg er gået over til
Apple!

Katten Stravinski's kommentar: Pyt med computeren, men du har vel købt
rigeligt med mus?

Er der i øvrigt nogen der ved hvor striben stammer fra? Jeg mener
teksten i Urban-udgaven bliver skrevet - og fordansket - af en dansk
tv-komiker. Jeg syntes tegningerne er nuttede.

--
There is no reason for any individual to have a computer in their home.

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-12-04 21:21

In article <1goft2b.1vgw8gpzv25iyN%hlexa@hotmail.com>,
hlexa@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) wrote:

> [...]
> teksten i Urban-udgaven bliver skrevet - og fordansket - af en dansk
> tv-komiker. Jeg syntes tegningerne er nuttede.

Jeg har aldrig hørt om den, men jeg har hørt om Google:

<http://meet-the-makers.com/conversations/conley/>
<http://www.comics.com/comics/getfuzzy/>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-12-04 21:45

Henrik Münster wrote:

> Jeg har aldrig hørt om den, men jeg har hørt om Google:

Are you always this funny in the evening?

> <http://meet-the-makers.com/conversations/conley/>
> <http://www.comics.com/comics/getfuzzy/>

Takker! Ah ha! Get Fuzzy (from: Get Shorty?).

De har øjensynlig (kun) fra de sidste 30 dage. Men hvordan får jeg at se
den fra Urban idag? Den akulle vist være fra den 20. august ( fra
striben: 8/20 på amerikansk = 20.8 - nok fra i år).

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-12-04 00:33

In article <tDotd.386$Qx7.303@news.get2net.dk>,

> Are you always this funny in the evening?

You should see me in the morning.

> [...]
> se den fra Urban idag? Den akulle vist være fra den 20. august ( fra
> striben: 8/20 på amerikansk = 20.8 - nok fra i år).

Det er jo slet ikke sikkert, den blev bragt samme dag i USA. Vi kan
såmænd være flere år bagud i Danmark. Det er meget forskelligt fra
tegneserie til tegneserie. Men som Thomas skrev, så kan man åbenbart
betale sig til at få adgang til hele arkivet. Så er det bare med at
begynde at lede efter den rigtige stribe. Det skal nok blive sjovt, men
det tager lidt tid. Jeg har før fundet tegneserier på nettet, hvor jeg
er begyndt at læse dem dag for dag i flere årgange. Det kan hurtigt
blive en sjovere nat.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 07-12-04 22:25

Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com> writes:

> [...]
> se den fra Urban idag? Den akulle vist være fra den 20. august ( fra
> striben: 8/20 på amerikansk = 20.8 - nok fra i år).

Klik på "subscribe now", så får du adgang til hele arkivet efter en
mindre kreditkort transaktion.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH