Få en box til at klæbe sig til en anden
Fra : Kristian Terkelsen

Dato : 09-12-04 17:12

Hejsa

Jeg har 3 bokse på min side stående under hinanden med 3px
mellemrum når den miderste box fyldes med indhold skal den
nederste box jo gerne flytte med ned. Hvordan gør jeg det?

Link til siden: www.ksite.dk

\Kristian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-12-04 17:27

Kristian Terkelsen wrote:

> Link til siden: www.ksite.dk

Har du set den side i FireFox? Der er vist noget, som ikke virker helt efter
hensigten.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Kristian Terkelsen

Dato : 09-12-04 17:50

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Har du set den side i FireFox? Der er vist noget, som ikke virker helt efter
> hensigten.

ja det er loget som driller lidt men det arbejder jeg på først vil jeg have
"bund" problemet løst kan du hjælpe?

Fra : from south

Dato : 09-12-04 19:53

Hej Kristian.
"Kristian Terkelsen" <krt@it-group.dk> skrev i en meddelelse

> ja det er loget som driller lidt men det arbejder jeg på først vil jeg
> have
> "bund" problemet løst kan du hjælpe?

Du har lidt problemer med koden, du har også et problem med
kommasætning. Start med en af tingene. Så kigger vi igen. Mvh Knud

Fra : Kristian Terkelsen

Dato : 09-12-04 23:38

> Du har lidt problemer med koden, du har også et problem med
> kommasætning. Start med en af tingene. Så kigger vi igen. Mvh Knud

øhh hvad mener du? jeg har valideret siden mod http://jigsaw.w3.org og det
ser fint ud !!!

jeg har fået logo'et til at virker i Firefox så nu er det kun boxen i
bunden...