Link i IE
Fra : Thomas Gade

Dato : 09-12-04 11:02

Nogen der kan se hvorfor mine sider "hopper / flimrer" når jeg trykker på
mine hyperlink? Problemet er kun i IE.

Mvh
Thomas

Fra : Thomas Gade

Dato : 09-12-04 11:10
Fra : from south

Dato : 09-12-04 20:35

Hej Thomas.
"Thomas Gade" <thomasDETTE-SKAL-VÆK@bolignet-aarhus.dk> skrev i en
meddelelse news:41b82455$0$65938$14726298@news.sunsite.dk...
> og her er linket så:
>
> www.theway.1go.dk/enfant
>
> www.theway.1go.dk/style.css
Tryk F5 . Du fik forresten hjælp til din css fil for 5-6 dage siden, og
der blev din menu helt rolig. Mvh Knud

Fra : Thomas Gade

Dato : 10-12-04 01:21

"from south" <and@mand.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse news:41b82455$0$65938$14726298@news.sunsite.dk...

> Tryk F5 . Du fik forresten hjælp til din css fil for 5-6 dage siden, og

Ja det er rigtigt, men det var i FF, havde ikke problemer i IE på det
tidspunkt.

Mvh
Thomas

Fra : jopa

Dato : 09-12-04 12:07

Thomas Gade skriblede bla følgende:
> Nogen der kan se hvorfor mine sider "hopper / flimrer" når jeg
> trykker på mine hyperlink? Problemet er kun i IE.

Virker fint her uden hoppen og flimren
--

Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-12-04 12:22

jopa skrev:

>Virker fint her uden hoppen og flimren

Det flimrer (meget kortvarigt) hos mig. XP og IE 6.0.

--
Bertel

Fra : Thomas Gade

Dato : 09-12-04 12:33

> Det flimrer (meget kortvarigt) hos mig. XP og IE 6.0.

Ja det er det jeg mener. hvor stor en gene vil du mene det er?
og nogen ideer til hvad det kan skyldes?

Mvh Thomas

Fra : inga schmidt

Dato : 09-12-04 12:14

Thomas Gade wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Nogen der kan se hvorfor mine sider "hopper / flimrer" når jeg trykker på
> mine hyperlink? Problemet er kun i IE.

Der er ikke noget, der hopper her.

--
Mvh Inga
www.initiaweb.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : JH

Dato : 09-12-04 12:29

Thomas Gade wrote:
> Nogen der kan se hvorfor mine sider "hopper / flimrer" når jeg trykker på
> mine hyperlink? Problemet er kun i IE.

Ikke noget der hopper eller flimrer her. XP SP2.

Jeppe

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-12-04 16:26

Thomas Gade skrev:

>Nogen der kan se hvorfor mine sider "hopper / flimrer" når jeg trykker på
>mine hyperlink? Problemet er kun i IE.

Du har spurgt om det før og jeg mener at kunne huske, at du havde
fået det løst.

Er du sikker på, at du ikke ser siden fra browserens cache og
dermed den gamle version?

Med ovennævnte, så skal det også forstås at der ikke er nogen og
dansen, når jeg ser siden.
--
Knud

Fra : Thomas Gade

Dato : 10-12-04 01:26

> Du har spurgt om det før og jeg mener at kunne huske, at du havde
> fået det løst.

Det er rigtigt men det var i FF, havde ikke problemet i IE på det tidspunkt.

> Er du sikker på, at du ikke ser siden fra browserens cache og
> dermed den gamle version?

Ja jeg har tømt den.

> Med ovennævnte, så skal det også forstås at der ikke er nogen og
> dansen, når jeg ser siden.

Ja, problemet må ligge på min pc, det er trods alt en lille trøst.
Tak til alle for svar.

Mvh
Thomas