Internetbaseret booking system?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 07-12-04 17:42

Måske ikke lige html - men alligevel:

Jeg har brug for et system, der gør det muligt for medlemmerne af en
forening at 'bestille brugsretten' til et fællesejet aktiv (fritidshus fx.)
i et nærmere angivet tidsrum (fx. eftermiddagen d. 17. april 2005) - findes
noget sådant mon 'færdiglavet'? Og det må meget gerne være billigt
gratis? :)
--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-12-04 17:57

Hans Henrik Hansen wrote:

> [...]
> i et nærmere angivet tidsrum (fx. eftermiddagen d. 17. april 2005) - findes
> noget sådant mon 'færdiglavet'? Og det må meget gerne være billigt

Tjek, om denne kan bruges:
http://www.bookingportal.com

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 07-12-04 21:27

Kim Ludvigsen wrote:
> Tjek, om denne kan bruges:
> http://www.bookingportal.com

Tak for tippet - det ser jo umiddelbart interessant ud! Er der nogen her,
der kender det?: Jeg forsøgte forgæves at logge ind på 'demo-siden' - og da
jeg dernæst sendte en forespørgsel til webmaster, fik jeg en 'mail delivery
error notice'!?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : jopa

Dato : 07-12-04 22:18

Hans Henrik Hansen skriblede bla følgende:

> [...]
> 'demo-siden' - og da jeg dernæst sendte en forespørgsel til
> webmaster, fik jeg en 'mail delivery error notice'!?

Kan du selv rode med PHP så er der lidt her
http://hotscripts.com/search/1526318.html

--

Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 08-12-04 13:13

jopa wrote:
> Kan du selv rode med PHP så er der lidt her
> http://hotscripts.com/search/1526318.html

Tja, det ville jeg jo helst slippe for - men hvis det ikke kan være andet,
så...!?
Har du/I en reference til en 'PHP for dummies'? :)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : jopa

Dato : 08-12-04 13:37

Hans Henrik Hansen skriblede bla følgende:

> Tja, det ville jeg jo helst slippe for - men hvis det ikke kan være
> andet, så...!?
> Har du/I en reference til en 'PHP for dummies'? :)

Prøv en google søgning på PHP

http://www.phpcoder.dk/artikel.php?mode=liste
http://www.udvikleren.dk/
http://www.webcafe.dk/artikler/php/

http://www.bogpriser.dk/titel/Php_Mysql

osv og såvidere
her er lidt at gå i gang med
Mener også at IDG billighæfter har lavet en til under en hund.

--

Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 09-12-04 23:37

Hans Henrik Hansen <h2vhspam@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> jeg dernæst sendte en forespørgsel til webmaster, fik jeg en 'mail delivery
''
Nå, skidt - jeg oprettede alligevel en side hos 'BookingPortal', og det
ser faktisk ud til at virke rimeligt godt! :)

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen