telmore.dk, browser husker ikke nummer + p~
Fra : Martin Andersen

Dato : 09-12-04 16:36

Hej!

Når jeg logger ind på telmore.dk, spørger Firefox 1.0 ikke
om den skal huske tlf + password. Er der nogen der ved
hvordan man får Firefox til at huske ?

Firefox Linux version.

Mvh Martin.

Fra : \"reggol\"@ operamai~

Dato : 09-12-04 17:54

Martin Andersen wrote:
> [...]
>
> Når jeg logger ind på telmore.dk, spørger Firefox 1.0 ikke
> om den skal huske tlf + password. Er der nogen der ved

Du skal angive en "Hovedadgangskode" under "Privatliv - Gemte kodeord"

reg

Fra : Martin Andersen

Dato : 09-12-04 20:44

"reggol"@ operamail.com wrote:

> Du skal angive en "Hovedadgangskode" under "Privatliv - Gemte kodeord"

Hvorfor skulle jeg det ? Fordi der er et master password gør vel ikke at
Firefox husker tlf og password til telmore siden.
Masterpassword bruges til at beskytte samtlige password.

Martin.