Skærme
Fijala 3554
Rengøring af TFT?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-12-04 20:54

Hej,

Kan jeg bare bruge alm. "Ajax" i en forstøver til at rense min skærm med,
eller skal man bruge noget specielt? Har en Samsung 710N hvis det skulle
betyde noget.

På forhånd tak.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

"Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på vandet
her hvor jeg skal fiske!"

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-12-04 00:15

"Thomas Schreiber" <its_not@working.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller skal man bruge noget specielt? Har en Samsung 710N hvis det skulle

Hej
Har du prøvet at læse lidt i gruppen, der står faktisk mange gode ting.
og dit ? har været oppe Rigtigt mange gange.
Men med Ajax der bliver den ren, men du kan nok ikke bruge din skærm
bagefter.

Kurt

Fra : ? - S C H R E I B E ~

Dato : 12-12-04 08:59

> [...]
> og dit ? har været oppe Rigtigt mange gange.
> Men med Ajax der bliver den ren, men du kan nok ikke bruge din skærm

Ja det har jeg. Hvis du søger på rengøring, rens eller rensning kommer der
intet frem i gruppen. Defor spørger jeg.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-12-04 10:05

> Ja det har jeg. Hvis du søger på rengøring, rens eller rensning kommer der
> intet frem i gruppen. Defor spørger jeg.

> [...]

Okay, jeg kunne nu heller ikke finde noget da jeg søgte, men det har været
oppe mange gange.

Men Ajax som jeg skrev før, det skal du ikke bruge! .
Brug en blød klud fugt den lidt med demineraliseret vand, kluden må ikke
drive af vand,
men ellers her hvis du vil betale for det.

http://www.eu-computer.dk/shop/default.asp?ProductID=519

http://www.fifo.dk/product.asp?product=521937&page=1

http://www.zepto.dk/Accessory.aspx?categoryid=124

osv. osv..

Mvh
God Jul
Kurt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-12-04 12:04

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> wrote in message
> men ellers her hvis du vil betale for det.
>
> http://www.eu-computer.dk/shop/default.asp?ProductID=519

hehe 245 kroner, hvor nedestående sælger det samme produkt til 76kroner!

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-12-04 12:15

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=reng%C3%B8ring+af+tft&meta=1

--
Hilsen
Madsen

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 12-12-04 10:07

Thomas Schreiber wrote:
> Hej,
>
> Kan jeg bare bruge alm. "Ajax" i en forstøver til at rense min skærm
> med, eller skal man bruge noget specielt? Har en Samsung 710N hvis
> det skulle betyde noget.

Ifølge den her faq http://www.mag.dk/Service/faq.asp skal man helst
helt undgå at berøre skærmen, fordi krystallerne påvirkes hver gang.

M.v.h
Niels

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 12-12-04 13:18

> Kan jeg bare bruge alm. "Ajax" i en forstøver til at rense min skærm
> med, eller skal man bruge noget specielt? Har en Samsung 710N hvis det
> skulle betyde noget.

Det ville jeg ikke turde.
Jeg bruger en microfiberklud fra optikeren eller kameramanden.
Og til de stride pletter har skærmene endnu ikke tage skade af en dråbe
brillerens (på kluden).
Ellers ville lidt deminiraliseret vand nok heller ikke være af vejen.

- Lene
http://piv.nu/

Fra : JSH [9800]

Dato : 17-12-04 13:51