Skærme
Fijala 3554
valg af 19-21" CRT skærm?
Fra : Martin Gleit

Dato : 10-12-04 22:49

nogen forslag til hvilken man skal ha fat i? budget 3000-4000 kr...primært
til billedbehandling....findes der et godt site med skærm tests? tak.

Fra : iddqd

Dato : 11-12-04 13:13

Martin Gleit wrote:

> nogen forslag til hvilken man skal ha fat i? budget 3000-4000 kr...primært
> til billedbehandling....

Køb en brugt, der er ikke mange nye at vælge imellem mere og de rigtig
gode synes at være forsvundet. Sony topmodeller, LaCie, Mitshubishi 2040
ell. 2060... er til at købe for penge når de dukker op.

findes der et godt site med skærm tests? tak.

Ikke rigtig, de er spredt rundt omkring og det er sjældent der for alvor
er fokus på billedbehandling. Metoden er nok mre og kigge på hvad der
kan fås, eksempelvis på www.edbpriser.dk, og så google efter info om den
pågældende skærm.

Mvh

Bruno

Fra : Martin Gleit

Dato : 12-12-04 13:21

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message

> [...]
> er fokus på billedbehandling. Metoden er nok mre og kigge på hvad der kan

tak for rådet....tror valgtet er faldet på en 19" Lacie

Fra : LCO

Dato : 12-12-04 23:47

Martin Gleit skrev i en meddelelse
> nogen forslag til hvilken man skal ha fat i? budget 3000-4000 kr...primært
> til billedbehandling....findes der et godt site med skærm tests? tak.

Købte en HP P1230 efter at have prøvet en LCD skærm, og den er jeg meget
tilfreds med. Den er godt nok på 22", men koster ikke alverden.
Du kan se den her:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=74598
Mvh.