SATA og ASUS A7N8X
Fra : Niels

Dato : 12-12-04 07:47

Hej
Jeg har fået foræret en Sata disk, kan det passe at på mit bundkort
( ASUS A7N8X ) ikke understøtter denne disk, kan nemlig ikke finde
et stik hvor jeg kan connecte med det kabel der fulgte med,
Seriel ATA 1.0 Hi-speed kabel, med vinkel stik.

Vil være taknemlig for hjælp.
Mvh Niels

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 12-12-04 08:46

Ja - dette bundkort har ikke indbygget SATA controller.

Fra : Peer Krogh Petersen

Dato : 12-12-04 09:16

"Deluxe" udgave indeholder SATA controller (Silicon Image Sil 3112 A). Jeg
bruger den godt ikke. Nøjes ned ATA-133.

mvh

Peer

Fra : Niels

Dato : 12-12-04 09:30

Tak for de hurtige svar.
Det er godt nok lidt træls, særligt da det er på en søndag man finder ud af
det ikke dutter.
Nå men jeg må ud at handle imorgen.
Mvh Niels

Fra : Carsten

Dato : 12-12-04 12:56

Mange butikker har åbne idag søndag.
Mener det er alle søndage op til jul.
Køb et PCI-kort med SATA kontroller.

Hilsen Carsten

Fra : Niels

Dato : 14-12-04 07:51

"Carsten" <remove@***tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Mange butikker har åbne idag søndag.
> Mener det er alle søndage op til jul.
> Køb et PCI-kort med SATA kontroller.
>
> Hilsen Carsten

Hej
Har nu købt et nyt bundkort med SATA
Du godeste, det går godt nok stærkt, 15 min for at installere
Windows.
Mvh Niels