ECS P4S5A REV. 1.2 kan det ikke køre med e~
Fra : JJ

Dato : 11-12-04 00:57

Hej

Efter at have sat et ATI Radeon 9200 grafikkort i mit ECS P4S5A(1.2), vil
maskine ikke boote op, den når kun til lige før den skal til at boote, og
går så i sort. Kan det være AGP porten der ikke kan køre det nye kort?

/JJ

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-12-04 11:28

JJ wrote:

> Efter at have sat et ATI Radeon 9200 grafikkort i mit ECS P4S5A(1.2),
> vil maskine ikke boote op, den når kun til lige før den skal til at

Har du prøvet med CMOS clear?

Jesper G. Poulsen

Fra : JJ

Dato : 11-12-04 12:23

Ja, har lige prøvet det. Men stadig ingenting. Når den starter op kommer der
et bip, efterfulgt af 7 eller 8 bip hurtigt efter hinanden. Jeg har ikke
kunnet finde noget om error codes eller beep codes, hverken i manualen eller
på nettet.
Jeg har også haft bundkortet ude, og sat de små røde "puder" under hver
skrue der bliver skruet i kabinettet, men det hjalp heller ikke.

Håber nogen kan hjælpe.

/JJ

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-12-04 14:17

JJ wrote:

> Jeg har også haft bundkortet ude, og sat de små røde "puder" under
> hver skrue der bliver skruet i kabinettet, men det hjalp heller ikke.

Det er elektrisk set en dårlig ide.

Det er fordelagtigt at holde kabinettet som stelpunkt ift. bundkortet,
rent støjmæssigt (elektrisk støj).

Jesper G. Poulsen