Bluetooth software til Nokia 6230
Fra : Hornbech

Dato : 07-12-04 12:35

Jeg havde et program til min gamle SE T610 hvor jeg via bluetooth kunne se
filerne i en mappe på min pc, som jeg selv havde valgt.
Så er det at jeg efterlyser et lignende program til min Nokia 6230

Det jeg vil bruge den til det er at jeg kan lægge alle mine mms billeder,
Ringetoner m.m i en mappe på min pc. som jeg derved kan få adgang til uden
lige at skulle sidde ved pc'en.

På forhånd tak
René

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 07-12-04 12:44

Hej.

Hornbech wrote:
> Jeg havde et program til min gamle SE T610 hvor jeg via bluetooth
> kunne se filerne i en mappe på min pc, som jeg selv havde valgt.
> Så er det at jeg efterlyser et lignende program til min Nokia 6230

Har du allerede prøvet Nokias PC Suite? Programmet er gratis og kan
downloades på:

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,54000,00.html?applicationId=274&prodSupAppID=1&productId=348&categoryId=19&languageId=11

> Det jeg vil bruge den til det er at jeg kan lægge alle mine mms
> billeder, Ringetoner m.m i en mappe på min pc. som jeg derved kan få
> adgang til uden lige at skulle sidde ved pc'en.

Du vil få det hele integreret i "arbejdspladsen".

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de

Fra : Hornbech

Dato : 07-12-04 12:54

Jo det bruger jeg også, men der skal jeg jo sidde ved computeren og
overfører tingene til telefonen, og det er jo det jeg gerne vil undgå.
Så det er en kombination af et stykke software som installeres på både pc'en
og telefonen.

Mvh
René

Fra : Erling

Dato : 07-12-04 13:09

Hornbech wrote:
> [...]
> Så det er en kombination af et stykke software som installeres på både pc'en

Hej.
Jeg har fundet et stykke software på nettet, der passer til min
bluetooth usb adapter.
Den har lavet en mappe på pc'en, hvor jeg kan placere undermapper
med diverse lyd- billed- ?.filer, alt hvad man har.
Jeg kan således sidde inde i stuen og modtage og sende på min telefon.
Jeg har prøvet med flere forskellige med godt resultat, f.eks. Nokia
6230 og SE K700i.
Når først telefonerne er godkendt af bluetooth enheden, går det faktisk
let, og jeg bruger ikke de progammer der normalt følger med telefonen.
Programmet hedder Spylite for BTW og er muligvis kun beregnet til min
bluetooth enhed (fra Widcomm) men der sker da ikke noget ved at prøve det.
Selve programmet ligger som en zip-fil og fylder ca. 20 mb.
Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg hentede det - måske på widcomms
hjemmeside (CD_TBW101UN_1.4.2.zip) - prøve at søge på Google.
m.v.h.
Erling
---
www.oz1eee.dk
www.oz1eee.dk/wap

Fra : Hornbech

Dato : 07-12-04 13:25

Jeg leder med lys og lygte men uden resultat, og ja det er lige netop sådan
et stykke software jeg skal bruge, er det muligt for dig at maile det til
mig.

Mvh
René

Fra : Erling

Dato : 07-12-04 13:39

Hornbech wrote:

> [...]
> et stykke software jeg skal bruge, er det muligt for dig at maile det til

Ja - hvis du kan modtage så stor en fil vil jeg gerne sende programmet,
da det er freeware.
hilsen Erling.

Fra : Erling

Dato : 07-12-04 16:31

Erling wrote:

> Ja - hvis du kan modtage så stor en fil vil jeg gerne sende programmet,
> da det er freeware.
> hilsen Erling.
Har prøvet at sende programmet, men det er for stort. Har i stedet
lagt det på min hjemmeside:
http://www.oz1eee.dk/download/tbw101.zip
Det fjernes igen, når du har hentet det.
Så send mig lige en mail når du er færdig.
hilsen Erling
--
www.oz1eee.dk
www.oz1eee.dk/wap