få SMS ved mail
Fra : Elektrikeren

Dato : 06-12-04 21:20

Er der nogle der ved om man kan få en SMS når man få en Mail. I "gamle"
dage kunne man videresende sine mail til xxxxxxxx@sonofon.dk hvis man have
sonofon. Men jeg tror at de alle har lukket ,ellers koster penge. Jeg er hos
TELMORE

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-12-04 23:36

Elektrikeren skrev:

> Er der nogle der ved om man kan få en SMS når man få en Mail. I
> "gamle" dage kunne man videresende sine mail til xxxxxxxx@sonofon.dk
> hvis man have sonofon. Men jeg tror at de alle har lukket

Via Telia ka du:
xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk

eller få dig en BeskedRobot:

http://www.besked-robot.dk/

hos TDC via fx. en "Favoritaftale" eller "Duet"
Hans

Fra : Calle.

Dato : 07-12-04 01:20

Elektrikeren wrote:
> [...]
> "gamle" dage kunne man videresende sine mail til xxxxxxxx@sonofon.dk
> hvis man have sonofon. Men jeg tror at de alle har lukket ,ellers
Ja alle og enhver kan oprette en mail som sender en SMS til mobilen hos
www.myorange.dk Jeg får selv SMSer på min mobil med TDC mixit den vej
--
Calle.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-12-04 05:52

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> Ja alle og enhver kan oprette en mail som sender en SMS til mobilen hos
> www.myorange.dk Jeg får selv SMSer på min mobil med TDC mixit den vej

Er det så ikke fordi dit nuværende TDC-Mixit-nummer er et nummer der er porteret
fra Orange?

Claus

Fra : Calle.

Dato : 07-12-04 08:52

Claus E Beyer wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
>
> Er det så ikke fordi dit nuværende TDC-Mixit-nummer er et nummer der
> er porteret fra Orange?

Nej. Prøv at se hjemmeside. Der står ALLE kan. Fatter heller ikke helt
hvorfor
--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 07-12-04 08:54

Calle. wrote:

> Nej. Prøv at se hjemmeside. Der står ALLE kan. Fatter heller ikke helt
> hvorfor
Kan se at siden er ændret lidt, men du skal bare trykke på "få et login"
--
Calle.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 07-12-04 10:55

Hos Sonofon er det også muligt... Her skal man bare oprette et gratis
internet abbonnement hos dem, og derfra kan man viderestille til en Sonofon
telefon...

Lasse

Fra : Calle.

Dato : 07-12-04 12:31

Lasse Rønlev wrote:
> Hos Sonofon er det også muligt... Her skal man bare oprette et gratis
> internet abbonnement hos dem, og derfra kan man viderestille til en
> Sonofon telefon...

Ja, men så kræver det, at man har sonofon på mobilen

--
Calle.

Fra : Niels

Dato : 09-12-04 18:44

Et internet abbonnement hos Sonofon ?

Har du et link, det kan jeg ikke finde ?