Kørt fast i MOHPA
Fra : Pablo Moreno

Dato : 06-12-04 22:17

Hej gruppe.

Jeg er kørt fast i MOHPA på flybasen hvor jeg skal forsøge at forsvare de
tre hangarer, hvad skal jeg gøre for at det kan lykkes? jeg har forsøgt et
utal af gange uden held.

Venlig hilsen

Henry.

Fra : moso97ad

Dato : 06-12-04 22:37

"Pablo Moreno" <moreno@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tre hangarer, hvad skal jeg gøre for at det kan lykkes? jeg har forsøgt et

Måske du kan finde hjælp her:

http://dlh.net/cheats/pc/deutsch/medal+of+honor+-+pacific+assault/englloesung.html

Morten

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 06-12-04 23:31

"Pablo Moreno" <moreno@sol.dk> writes:
> Jeg er kørt fast i MOHPA på flybasen hvor jeg skal forsøge at forsvare de
> tre hangarer, hvad skal jeg gøre for at det kan lykkes? jeg har forsøgt et
> utal af gange uden held.

Der var jeg også kørt fast indtil jeg fandt lidt hjælp på gamefaqs.com.

Snup AA-maskingeværet (ikke flak-gunnen), og drej en lille smule til
højre og lidt op. Der kommer først et fly, så to-tre bølger af tre fly.
Du skal bare smadre dem inden de når jorden...

Ja, jeg synes også den mission var latterligt svær, hvis man ikke gør
præcist som ovenfor. Det er ikke godt spildesign.
--
Lars Balker Rasmussen