Dur denne pc til doom3/halflife 2 ??
Fra : Jakob

Dato : 06-12-04 11:57

Min nuværende maskine kan ikke køre halflife 2 og doom 3 ordentligt
regner jeg med, og derfor har jeg overvejet at opgradere processor, ram
og bundkort.

MEn men men jeg vil kun opgradere hvis jeg er sikker på at det kommer
til at køre ok, og derfor vil jeg lige checke med gruppen her.

Mit nuværende system er en xp 1700 processor, 512 mb ddr ram, og et ati
radeon 9800 pro 128 mb.

Jeg har regnet med at beholde grafikkort og opgradere til en amd 3100
sempron (overclocked), eller 64 3200, og 512 ddr400 ram i første omgang.

Vil det kunne føre til flydende gameplay i 1024 X 768 med medium til
high detail i ovennævnte spil ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Aragorn25

Dato : 06-12-04 13:25

La? vær med at købe sempron, det er samme pis som de gamle duron/celeron,
der er forlidt cashe når du skal spille de store spil som du nævner, brug et
par hundrede mer og køb Athlon64, så kører det for dig med det grafikkort du
har

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-12-04 13:59

"Aragorn25" wrote

> [...]
> der er forlidt cashe når du skal spille de store spil som du nævner, brug
> et par hundrede mer og køb Athlon64, så kører det for dig med det

Jeg ville endvidere kravle op på 1Gb memory ...

- Peter

Fra : Vega

Dato : 06-12-04 15:01

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Aragorn25" wrote

> Jeg ville endvidere kravle op på 1Gb memory ...

Jep, det vil jeg bestemt også gøre. Der anbefales for optimal ydelse min.
1GB ram og gerne 1,5-2GB.

Mvh. Vega.

Fra : Jakob

Dato : 06-12-04 16:07

ram og gerne 1,5-2GB.

Det er bare ikke realistisk at jeg spenderer 2000 kr på ram

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-12-04 17:49

"Vega" wrote

> Jep, det vil jeg bestemt også gøre. Der anbefales for optimal ydelse min.
> 1GB ram og gerne 1,5-2GB.

2Gb? Eeowwww

Hvor du læst det henne?
Bare nysgerrig

- Peter

Fra : Vega

Dato : 06-12-04 21:44

> "Vega" wrote

> 2Gb? Eeowwww
>
> Hvor du læst det henne?
> Bare nysgerrig

Kan jeg godt forstå var selv ved at falde bagover på stolen da jeg læste
det.

HARDWAREKRAV, OPTIMERING OG GRAFIK

Ikke alle moduler er lige anbefalelsesværdige, men nedenstående kan
anbefales:

Cheapskate Cyberdeck
CPU: 1,2 GHz
RAM: 256MB
GRAFIKKORT: DirectX(r) 7 kompatibelt med DirectX(r) 9.0b
STYRESYSTEM: Windows(r) 2000/XP/Me/98
NB: INTERNET og DVD-drev påkrævet!

Mellemklasse Cyberdeck
CPU: Svarende til P4 på ca. 2,4 GHz
RAM: 512MB RAM
GRAFIKKORT: DirectX(r) 9 kompatibelt med DirectX(r) 9.0c
STYRESYSTEM: Windows(r) 2000/XP
NB: INTERNET og DVD-drev påkrævet!

Forkromet Cyberdeck
CPU: Svarende til P4 Northwood på mindst 3 GHz
RAM: Mindst 1GB, helst 1,5GB eller 2GB
GRAFIKKORT: Radeon 9700-9800 (Pro/XT)/X700-serien/6600GT op til 1600x1200
uden FSAA og ANI, R420 eller NV40 hvis FSAA og ANI ønskes aktiveret i
1600x1200
STYRESYSTEM: Windows(r) 2000/XP
NB: INTERNET og DVD-drev påkrævet!

Det står lige her.
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/11/23/2582716

Mvh. Vega.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-12-04 22:58

"Vega" wrote

> Det står lige her.
> http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/11/23/2582716

Arghhh, det kan du da ikke være bekendt
Nu sidder jeg og savler efter et nyt grafikkort

tak/Peter

Fra : Jakob

Dato : 06-12-04 16:09

In article <41b44fee$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Aragorn24
@webspeed.dk says...
> La? vær med at købe sempron,

Den eneste grund til at jeg overvejer en sempron er at den åbenbart kan
clockes ret voldsomt ret nemt.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-12-04 17:46

"Jakob" wrote

> Den eneste grund til at jeg overvejer en sempron er at den
> åbenbart kan clockes ret voldsomt ret nemt.

HL2 har problemer med overclockede maskiner
Spillet crasher

- Peter

Fra : JRS -8260

Dato : 06-12-04 17:56

> "Jakob" wrote

> HL2 har problemer med overclockede maskiner
> Spillet crasher

Kører fint på min da.. Hvordan skulle den da også kunne vide det ?

MVH
JRS

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-12-04 19:10

"JRS -8260" wrote

> Kører fint på min da.. Hvordan skulle den da også kunne vide det ?

Der må så være nogen der har presset citronen for hårdt

http://tinyurl.com/57bmy
http://tinyurl.com/6exj7

Jeg sagde ikke at man ikke skulle overclocke, blot at det kunne give
problemer

- Peter

Fra : Casper Bang

Dato : 06-12-04 18:25

> HL2 har problemer med overclockede maskiner
> Spillet crasher

Øhh... hvad baserer du den påstand på?
Så længe man har lavet et stabilt overclock, vil spille ikke se at maskinen
er overclocket...
Min kører fint i overclocket tilstand.

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-12-04 17:52

Jakob wrote:
> [...]
> til at køre ok, og derfor vil jeg lige checke med gruppen her.
>
> Mit nuværende system er en xp 1700 processor, 512 mb ddr ram, og et

Den kan helt sikkert køre både HL2 og Doom 3 ved 1024x768 på medium
detail.

Jeg har selv et FX5900XT fra Leadtek og en 1400MHz Pentium III - begge
spil kører perfekt på medium detail, lige lidt over 30fps i Doom 3, jeg
har ikke testet HL2 fps endnu.

Hvis du alligevel har tænkt dig at opgradere, så prøv i det mindste Doom
3 demoen på din nuværende maskine.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jakob

Dato : 06-12-04 17:55

> Hvis du alligevel har tænkt dig at opgradere, så prøv i det mindste Doom
> 3 demoen på din nuværende maskine.

Det vil jeg da prøve, regnede overhovedet ikke med at det kunne lade sig
gøre da ikke engang battlefield vietnam kører perfekt, og jeg regnede da
med at de nye var noget mere krævende, men jeg prøver.

Tak for tippet

Jakob

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-12-04 20:09

Jakob wrote:

> [...]
> sig gøre da ikke engang battlefield vietnam kører perfekt, og jeg
> regnede da med at de nye var noget mere krævende, men jeg prøver.

Når du har demoen oppe at køre, så post her i gruppen efter performance
tips. Jeg har ikke selv nogen erfaring med moderne ATI kort, men der er
sikkert masser af andre der har gode ideer hvis det hakker lidt eller
den slags. Du kan også prøve i dk.edb.hardware.grafikkort.

Battlefield Vietnam?? Der må da være noget galt med dit maskineri hvis
ikke det kører ordentligt. Du ligger et pænt stykke over det anbefalede
system, se selv her:
http://battlefieldvietnam.filefront.com/info/BFVRequirements

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jakob

Dato : 06-12-04 22:38

> Når du har demoen oppe at køre, så post her i gruppen efter performance
> tips.

Til min store overraskelse er det faktisk spilbart. Det havde jeg
faktisk ikke regnet med. Kan godt se at systemet bliver presset engang
imellem men det kører faktisk ok. Havde overhovedet ikke regnet med at
det kunne køre.

Men halflife 2 det er lidt mere krævende ikke ??

> Battlefield Vietnam?? Der må da være noget galt med dit maskineri hvis
> ikke det kører ordentligt.

Ja jeg var egentlig også lidt skuffet eftersom jeg har købt det
originalt, men det er også et stykke tid siden jeg har prøvet. Der var
meget lag ved multiplayer spil, men det kan være at jeg skal checke om
der er kommet nogle patches.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-12-04 23:02

"Jakob" wrote

> Men halflife 2 det er lidt mere krævende ikke ??

Tjohh, vil du have den ultimative oplevelse så kræves det ultimative setup
Men en biograffilm kan også ses i de mere beskedne omgivelser derhjemme

HL2 spænder fra dx6 til dx9 og kan imho godt afvikles på din nuværende boks
Jeg ville dog ultimativt opgradere med mere ram - og det kan da godt medføre
nyt mobo etc

- Peter

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-12-04 23:11

Jakob wrote:

> [...]
> faktisk ikke regnet med. Kan godt se at systemet bliver presset engang
> imellem men det kører faktisk ok. Havde overhovedet ikke regnet med at

Hehe, tillykke

Jeg har det selv sådan at det er som om min egen maskine lige har fået
et år mere at leve i, selvom det er forrige generations bedstefars
oldefar, så følger den meget godt med alligevel. Men det er også
servermodellen med 512kb level 2 cache jeg har, det er ikke P3
topmodellen for ingenting. Fryd. Jeg overvejer seriøst at opgradere til
Geforce 6600 eller 6800, jeg tror godt jeg kan vride min maskine bare
lidt mere..

> Men halflife 2 det er lidt mere krævende ikke ??

Nej..øh eller ja.. Altså, det kommer jo an på hvad du vil have ud af
det. Hvis du kan leve uden superskarpe textures med 16xAA og
anisotropisk filtrering i en opløsning så høj at førnævnte ikke engang
er nødvendigt, så kører Half Life 2 fint.

Half Life 2 gør meget ud af at tilpasse sig automatisk til den hardware
det bliver afviklet på, nogle gange lidt for meget! F.eks. bliver alle
os der har FX59xx kort spist af med DirectX8.1 rendering, selvom vi har
betalt for et DirectX9 kort. Men det kan man heldigvis lave om på ved at
lave en autoexec.cfg selv som spillet så læser fra hver gang det starter
op. Og det kører fint på mit 5900XT med DX9 renderen og ser selvfølgelig
en anelse bedre ud end med DX8, især lyseffekterne og vandet. Jeg så et
website med screenshots sammenligninger af hvordan HL2 så ud med DX7-9
render, måske er der nogen der kan huske linket..?

HL2 vil køre fint på din maskine med de indstillinger spillet selv
sætter i forhold til din hardwares ydeevne. Og du kan muligvis forøge
detaljeniveauet og sætte lidt AA på uden store performancetab. For at
sige det kort - hvis du kan køre Doom III vil du også kunne køre HL2,
det er helt sikkert.

> [...]
> originalt, men det er også et stykke tid siden jeg har prøvet. Der var
> meget lag ved multiplayer spil, men det kan være at jeg skal checke om

MHT multiplayerspil, der ligger fejlen jo nødvendigvis ikke i din ende,
men derfor er det selvfølgelig alligevel en god idé at sørge for at din
internetforbindelse er optimalt sat op. Der findes et væld af sites med
information omkring hvordan man sørger for det, check f.eks.
www.speedguide.net . Måske er der også en FAQ til BFV der berører
internetopsætning i forbindelse med spillet, firewall porte og den slags
ting. Du ligger i hvert fald meget tæt på de optimale systemkrav til
spillet, så jeg er sikker på at det er noget du kan indstille dig ud af
på en eller anden måde.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-12-04 23:25

"Sune Salminen" wrote

> (...) Jeg så et website med screenshots sammenligninger af hvordan HL2 så
> ud med DX7-9 render, måske er der nogen der kan huske linket..?

Jeg kan huske sitet ;.-)
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2281&p=1

- Peter

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-12-04 23:36

Peter Lykkegaard wrote:
> "Sune Salminen" wrote

> Jeg kan huske sitet ;.-)
> http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2281&p=1
>
> - Peter

Tak, det var den side jeg kunne huske eller havde glemt eller hvad man
siger.

Jeg synes det lyder fuldstændig sindssygt når de skriver at der er et
65% performance drop på et 5900XT når man går fra DX8.1 til DX9
rendering... Jeg spiller det da i DX9 ved 1024x768 på mit FX5900XT, og
det går fint...?? 26FPS i canal..weird. Jeg synes da det kører meget
godt.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-12-04 23:43

"Sune Salminen" wrote

> Jeg synes det lyder fuldstændig sindssygt når de skriver at der er et 65%
> performance drop på et 5900XT når man går fra DX8.1 til DX9 rendering...

Det er fordi ATI kører med FP24 only hvor NVidia kører med enten FP16 eller
FP32
NVidia skifter til FP32 og går i knæ
http://www.steampowered.com/forums/showthread.php?s=9f5f2166e47d20b89d13e15c00beaff6&threadid=193170&perpage=15&pagenumber=1

http://www.nvplanet.com/forums/index.php?s=75a2e06b275b61438d56061d672f204c&showtopic=3163&st=0

Hmm de links knækker nok :-/

- Peter

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-12-04 23:50

Peter Lykkegaard wrote:
> "Sune Salminen" wrote

> Det er fordi ATI kører med FP24 only hvor NVidia kører med enten FP16
> [...]

Næh det gjorde de ikke.

MEGET, meget interessant synes jeg nok, tak for links'ne.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jakob

Dato : 07-12-04 11:12

> [...]
> detaljeniveauet og sætte lidt AA på uden store performancetab. For at
> sige det kort - hvis du kan køre Doom III vil du også kunne køre HL2,

Ja nu er jeg sgu blevet nysgerrig, kan være at jeg bare skal prøve at
købe en 512 blok ram i første omgang.

Og så vil jeg da prøve at hente en HL2 demo og se hvordan det funger.

Tak for dine inputs, men uanset hvad så er der jo risiko for at man
bliver så grebet af lortet at jeg opgraderer alligevel bare for at få
den fede grafik ;+)

MVH

Jakob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-12-04 22:10

Sune Salminen wrote:

> Hvis du alligevel har tænkt dig at opgradere, så prøv i det mindste
> Doom 3 demoen på din nuværende maskine.

Hmmm... Hvor finder man en demo af Doom 3?

Jesper G. Poulsen

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 06-12-04 22:21

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

> Hmmm... Hvor finder man en demo af Doom 3?

Her for eksempel:

http://www.dailyrush.dk/files/demos/1012/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-04 10:39

Vinnie Boombatz wrote:

> http://www.dailyrush.dk/files/demos/1012/

Takker - sætter den igang i nat

Jesper G. Poulsen

Fra : Jakob

Dato : 07-12-04 11:14

In article <xn0dqq76d21sdpp005@dtext.news.tele.dk>,
ms2mogens@ingensteder.dk.invalid says...

> Takker - sætter den igang i nat

Ellers kan du faktisk finde en del demoer hos boomtown, der kan være
lidt kø engang imellem hvis man ikke er medlem men ellers er det ok.

Hygge

Jakob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-04 12:54

Jakob wrote:

> Ellers kan du faktisk finde en del demoer hos boomtown, der kan være

Jeg er ikke gode venner med Boomtown - synes at det er et forfærdeligt
rodet sted...

Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-12-04 14:05

"Jesper G. Poulsen"

> Jeg er ikke gode venner med Boomtown - synes at det er et forfærdeligt
> rodet sted...

Det er nogenlunde det samme popsmarte du bliver præsenteret for de fleste
steder

Må være noget de har aftalt indbyrdes for at genere "kunderne" mest muligt
og samtidig reducere lidt i trafikken

- Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-04 17:09

Peter Lykkegaard wrote:

> Må være noget de har aftalt indbyrdes for at genere "kunderne" mest
> muligt og samtidig reducere lidt i trafikken

Kunne tænkes. Personligt går jeg ind for KISS - Keep It Simple Stupid

Jesper G. Poulsen

Fra : Jakob

Dato : 07-12-04 14:08

> Jeg er ikke gode venner med Boomtown - synes at det er et forfærdeligt
> rodet sted...

Det er det så sandelig også men prøv at kigge her

http://download.boomtown.net/da_dk/dl/page.php?what=az;sid=1342;gid=1700

Det skulle være den direkte vej

MVH

Jakob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-12-04 23:14

Vinnie Boombatz wrote:

> http://www.dailyrush.dk/files/demos/1012/

Så fik jeg hentet det. Grafikken er fed, men jeg kan ikke styre det som
jeg gerne vil - det er røget ud igen...

Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 23:47

> Så fik jeg hentet det. Grafikken er fed, men jeg kan ikke styre det som
> jeg gerne vil - det er røget ud igen...

Huh?! Det har da samme styring som stort set alle FPS'er?!

> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulsen

Lars B

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 09-12-04 10:10

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> wrote:

> Huh?! Det har da samme styring som stort set alle FPS'er?!

Ja, bortset fra at i Doom 3 er hvert andet tastetryk "F"...

--
http://www.spreadfirefox.com/

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 10:14

"Vinnie Boombatz" <spamspamspam@eggsandspam.spam> skrev i en meddelelse

> Ja, bortset fra at i Doom 3 er hvert andet tastetryk "F"...

Hehehe... overdrivelse fremmer forståelsen....

> --
> http://www.spreadfirefox.com/

Lars B

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-12-04 11:43

Lars B. Jensen wrote:

> Huh?! Det har da samme styring som stort set alle FPS'er?!

Det er muligt. Jeg spiller generelt ikke FPS, men dem jeg har kunnet
styre er ikke blevet styret som Doom 3 (UT og Far Cry). Min motorik er
ikke til en masse taster. Skal jeg styre det, så skal liniere
bevægelser foretages med piltasterne og retninger skal vælges med
musen. En tastekombination til strafe er for mig uacceptabelt.

KISS (Keep It Simple Stupid)...

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-12-04 18:06

Jesper G. Poulsen wrote:

> [...]
> bevægelser foretages med piltasterne og retninger skal vælges med
> musen. En tastekombination til strafe er for mig uacceptabelt.

Men der er da ikke nogen "tastekombination" til at strafe...?

Du skal kun trykke på én tast for at gå sidelæns.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-12-04 03:30

Sune Salminen wrote:

> Du skal kun trykke på én tast for at gå sidelæns.

Nej, jeg skal trykke på 'Alt'+'piltast'

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-12-04 16:02

Check out my band at www.secondnature.dk
"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message

> Nej, jeg skal trykke på 'Alt'+'piltast'

Neejjjj det skal du da ikke... Du kan lave det om. Jeg mener at
defaults'ne er:

w = gå frem
s = gå tilbage
a = gå sidelæns til venstre
d = gå sidelæns til højre

Du bruger vel musen i højre hånd til at dreje rundt (sigte) og skyde
med, ikke?

Så behøver du jo kun at have sidelæns og frem og tilbage i venstre hånd.

-Sune

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-12-04 11:37

Sune Salminen wrote:

Flot, Sune

Nej, jeg kan ikke lave det om, som jeg gerne vil have det. Jeg sad
længe med det, inden jeg til sidst opgave. Derefter valgte jeg
Uninstall...

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-12-04 13:45

Jesper G. Poulsen wrote:
> Sune Salminen wrote:
>
> Flot, Sune

haha

Altså, jeg prøver at hjælpe selvom det virker lidt underligt men det er
nok fordi jeg ikke helt forstår...

> Nej, jeg kan ikke lave det om, som jeg gerne vil have det. Jeg sad
> længe med det, inden jeg til sidst opgave. Derefter valgte jeg
> Uninstall...

Kan du ikke, bare for at tilfredsstille min nysgerrighed (det er kun jul
en gang om året) lige forklare mig hvordan det er du godt vil styre Doom
3?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-12-04 17:12

Sune Salminen wrote:

> Altså, jeg prøver at hjælpe selvom det virker lidt underligt men det
> er nok fordi jeg ikke helt forstår...

Siger ordet "signaturadskiller" dig noget?

> Kan du ikke, bare for at tilfredsstille min nysgerrighed (det er kun
> jul en gang om året) lige forklare mig hvordan det er du godt vil
> styre Doom 3?

Fuldstændigt som i UT, dvs. med piltasterne og musen.

Det er muligt at man kan få andre taster til at opføre sig som
"retningstaster" - problemet er at de sidder forskudt ift. hinanden og
det strækker min motorik sig ikke til.

Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-12-04 17:27

"Jesper G. Poulsen" wrote

> Fuldstændigt som i UT, dvs. med piltasterne og musen.

Du sætter left/right til at være strafe i stedet for dreje
Så drejer du bare med musen

(piltasterne svarer så til "wsad" opsæntingen der er standard i de fleste
shooters

Dog kommer der et problem, fordi der er lang vej til xtra kommandoer som
flaslight, jump, crouch, quickshift, load etc

Prøv at se om du kan vænne dig til wasd i stedet?
w = frem
s = tilbage
a = strafe left
d = strafe right

Hvis det er helt umuligt så kan du evt prøve dig frem med en kombination af
joystick og mus i stedet?

Inspiration
http://groups-beta.google.com/group/alt.games.half-life/msg/116ce3bc05f6cd40?dmode=source

- Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-12-04 20:04

Peter Lykkegaard wrote:

> Du sætter left/right til at være strafe i stedet for dreje
> Så drejer du bare med musen

Det virker ikke...!

> (piltasterne svarer så til "wsad" opsæntingen der er standard i de
> fleste shooters

Ikke i dem jeg har prøvet - jeg spiller heller ikke særligt meget FPS.

> Dog kommer der et problem, fordi der er lang vej til xtra kommandoer
> som flaslight, jump, crouch, quickshift, load etc

Det overkommer min motorik ikke alligevel.

> Prøv at se om du kan vænne dig til wasd i stedet?

Kan jeg ikke. Been there, done that.

Spillet kan ikke indrette sig efter mig, så det er historie.

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-12-04 22:29

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hmmm... Hvor finder man en demo af Doom 3?

På ethvert spil-demo website med respekt for sig selv.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-04 10:38

Sune Salminen wrote:

> På ethvert spil-demo website med respekt for sig selv.

Hmmm... Jeg kender ikke så meget til spil-demo-steder - og en
Google-søgning er som regel total uoverskuelig og giver en masse
blindspor...

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-12-04 11:33

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hmmm... Jeg kender ikke så meget til spil-demo-steder - og en
> Google-søgning er som regel total uoverskuelig og giver en masse
> blindspor...

Jeg er skuffet..dig som ellers er så god til det der med computere...

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-04 12:56

Sune Salminen wrote:

> Jeg er skuffet..dig som ellers er så god til det der med computere...

Hehe - jeg går nok ikke så meget op i de sidste nye spil som så mange
andre (hvilket min maskine også bærer præg af)

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 08-12-04 00:16

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hehe - jeg går nok ikke så meget op i de sidste nye spil som så mange
> andre (hvilket min maskine også bærer præg af)

Samme her. Utroligt nok virker de alligevel!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-12-04 11:36

"Jesper G. Poulsen" wrote

> Hmmm... Jeg kender ikke så meget til spil-demo-steder - og en
> Google-søgning er som regel total uoverskuelig og giver en masse
> blindspor...

hehe, det er da ikke så galt,
Ok - der er en del vildskud

Men øhm prøv disse

Fileplanet.com
filefront.com
megagames.com
boomtown.dk
gamershell.com

Vores foretrukne er fileplanet, men skal bare ikke forsøge sig når der er
rushour

- Peter