Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad siger i til disse billeder OT?
Fra : Per

Dato : 07-12-04 15:03

Jeg tror ikke rigtig at modellen tænkte sig helt godt om

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-12-04 15:04

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message
> Jeg tror ikke rigtig at modellen tænkte sig helt godt om

Det samme gjaldt vel for posteren ?

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Fra : max[dk]

Dato : 07-12-04 15:04

> Jeg tror ikke rigtig at modellen tænkte sig helt godt om

Eller ham der skrev indlægget

/Max

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-12-04 15:16

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message
> Jeg tror ikke rigtig at modellen tænkte sig helt godt om

Folk er kvikke kunne vi få et link

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Per

Dato : 07-12-04 16:15

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> skrev i en meddelelse

> "Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message
>
> Folk er kvikke kunne vi få et link

Doughhh!!

http://forum.bilder.nu/viewtopic.php?t=994

Her er det, sikkert med fare for at blive svinet mere til

Mvh. Per!

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 07-12-04 16:45

> http://forum.bilder.nu/viewtopic.php?t=994
>
> Her er det, sikkert med fare for at blive svinet mere til
>
> Mvh. Per!

HAHAHHA! Læg mærke til at raketten sidder fast i røven af ham! I
bogstaveligste forstand

--
Venligst,
Thomas Schreiber

"Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på vandet
her hvor jeg skal fiske!"

Fra : Ole Larsen

Dato : 07-12-04 16:52

Per wrote:

> http://forum.bilder.nu/viewtopic.php?t=994
>
> Her er det, sikkert med fare for at blive svinet mere til

Hvorfor bringer du egentlig linket ?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Lidt nye fotografiske billeder på:

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-12-04 17:02

> Doughhh!!
>
> http://forum.bilder.nu/viewtopic.php?t=994

MUAHAHAHAHA ej hvor er nogle folk dog dumme i skalden alle ved da at man
skal bruge beskyttelsebriller når man fyrer raketter af

Fra : Kenneth

Dato : 07-12-04 17:10

> MUAHAHAHAHA ej hvor er nogle folk dog dumme i skalden alle ved da at
man
> skal bruge beskyttelsebriller når man fyrer raketter af

ROFL!

--
Kenneth
www.ziax.dk/?515