En halloween-tegnefilm? Meget dårli' erind~
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-12-04 21:46

Kan huske jeg så den engang på Børne1eren som det hed dengang. Den var
amerikansk og handlede vist om nogle unge/børn som rejste rundt med en
creepy skaldet fyr med lang og spids næse. Kan huske noget med at de tager
til Mexico og ser hvordan de fejre de dødes tilbagekomst der. Kan huske
noget med en afdød bedstefar som sidder til bords med sin familie, og man
kan kun høre ham stønne.
Noget med at en af hovedpersonerne, en dreng, er lige ved at dø, men de får
selvfølgelig reddet ham.

Nogen der kan huske, hvilken tegnefilm der er tale om?

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 07-12-04 15:59

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message
> [...]
> får selvfølgelig reddet ham.
>
> Nogen der kan huske, hvilken tegnefilm der er tale om?

"erindelse"? Jeg kan da godt se hvis min fremmedordbog skal opdateres :)
Undskyld mit OT-lort, jeg har egentlig ikke noget at bidrage til emnet -
studsede bare over dit ordvalg.

/Rasmus

Fra : -V-

Dato : 07-12-04 17:11

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:
> "erindelse"? Jeg kan da godt se hvis min fremmedordbog skal opdateres
> :) Undskyld mit OT-lort, jeg har egentlig ikke noget at bidrage til
> emnet - studsede bare over dit ordvalg.

Det er vist en sammentrækning af erkendelse og erindring....

-V-

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 07-12-04 18:03

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Det er vist en sammentrækning af erkendelse og erindring....
>

> -V-

Så skal jeg da have opdateret min fremmedordbog ;)

/Rasmus

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-12-04 18:12

> Så skal jeg da have opdateret min fremmedordbog ;)
>
> /Rasmus

Du har ret... Det er vist et selvopfundet ord... Men måske skulle du gå over
til dk.grammatik...

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 07-12-04 21:09

> Du har ret... Det er vist et selvopfundet ord... Men måske skulle du gå
> over til dk.grammatik...

¨
God idé, tak ;)

/Rasmus