Godt nyt til pre-order folket online [LOTR~
Fra : Kong Kent

Dato : 06-12-04 11:55

Hejsa

Jeg har lige snakket med det firma *jeg* har forudbestilt 4-disk sættet ved,
og de *har* fået den på lager, men må ikke sende den ud endnu. Jeg fik dog
fortalt, at de sender deres film ud onsdag d. 8., således alle har den
senest d. 10. (udgivelsesdatoen).

Men er du/man/jeg heldig, så har du/man/jeg svinet allerede torsdag d. 9.,
altså én dag før alle andre dødelige *LOL*

Ikke ret meget Yeeeaahuuuu!!-effekt over det, men alligevel. (specielt når
jeg har fri fra arbejde torsdag, så passer det som fod i hose hvis den pakke
kommer der!!)

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : MRN

Dato : 06-12-04 12:25

> [...]
>
> Ikke ret meget Yeeeaahuuuu!!-effekt over det, men alligevel. (specielt når
> jeg har fri fra arbejde torsdag, så passer det som fod i hose hvis den

Jeg håber også at jeg har min torsdag! Jeg har fri hele ugen, så idag står
den på The Fellowship of the Ring, i morgen The Two Tower, og så torsdag den
længe ventede Return of the King!!!!!!! (Jeg har efterhånden fået fortalt
100 gange at jeg ikke har noget liv, men hva fanden...)

Alle sammen selvfølgelig i extended edition!!!

MRN

Fra : Kong Kent

Dato : 06-12-04 12:31

> [...]
> den længe ventede Return of the King!!!!!!! (Jeg har efterhånden fået
> fortalt 100 gange at jeg ikke har noget liv, men hva fanden...)

Præcis det samme her. Har maden over på komfuret, mens jeg så napper FOTR
Ext.Ed. i dag, TTT Ext.Ed. i morgen og så forhåbentlig en pause onsdag
førend det hele går op i en højere enhed torsdag når pakkeposten kommer.

(tænk hvilket antiklimaks det bliver hvis man først får den med posten
fredag *GG*)

> Alle sammen selvfølgelig i extended edition!!!

Natürlich!

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-12-04 12:29

Kong Kent wrote:

> Hejsa
>
> Jeg har lige snakket med det firma

Du har ikke lyst til at skrive hvilket firma?

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 06-12-04 12:30

> Du har ikke lyst til at skrive hvilket firma?

Det er ingen hemmelighed. www.axelmusic.dk
Der står også på hjemmesiden at den er på lager (grønt lys), og at den
bliver sendt så snart det er lovligt, således vi har den på udgivelsesdatoen
(måske en dag før hvis postmanden er ekstra frisk).

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Morten Bowman

Dato : 07-12-04 23:06

On Mon, 06 Dec 2004 12:28:47 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Du har ikke lyst til at skrive hvilket firma?

Jeg har lige fået mail fra Softexchange at jeg modtager den torsdag

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-12-04 12:40

Morten Bowman wrote:

> Jeg har lige fået mail fra Softexchange at jeg modtager den torsdag

Og en anden mail hvor der står at selv om du har modtaget den mail, så
får du den først fredag.

/David

Fra : Henrik Larsen

Dato : 06-12-04 13:51

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ikke ret meget Yeeeaahuuuu!!-effekt over det, men alligevel. (specielt når
> jeg har fri fra arbejde torsdag, så passer det som fod i hose hvis den

Jeg er lidt fanatisk og *skal* have Collector's Box udgaven, med statue og
5.disc. (måtte i sin tid investere i R1 udgaven af FOTR, fordi R2 boksen var
så skrabet) Kostede £36.38 fra amazon.co.uk, inkl. forsendelse og moms. Kan
godt vente de par dage ekstra :)

Vh Henrik

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-12-04 13:53

> [...]
> var
> så skrabet) Kostede £36.38 fra amazon.co.uk, inkl. forsendelse og moms.

da FotR kom købte jeg Region 1 - der var ikke gift set i region 2 mener
jeg - derfor region 1 - desuden var der en del bebat og glitches i lyden på
region 2 skiverne, men det er ikke noget jeg ved noget om.

da Two Towers kom købte jeg osse reg 1 og købte den ekstra Gollum figur man
kunne bestille

nu køber jeg osse RotK region 1 - dels for at holde stilen (engelsk titel)
og jeg er i tvivl om man får muligheden for at købe den Minas Morgul der er
et bevis til i æsken - jeg ved ikke om det kun gælder reg 1 - så jeg venter
osse et par dage

men for satan hvor jeg glæder mig - i et langt stykke tid har jeg ikek
rigtigt tænkt så meget på lotr, men for et par uger siden kom min Ringwraith
Bust fra USA og dne er så flot at min lotr feber igen blussede op
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-12-04 14:01

>desuden var der en del bebat og glitches i lyden på

bebat = debat
og = om

Fra : Henrik Larsen

Dato : 06-12-04 14:30

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> da FotR kom købte jeg Region 1 - der var ikke gift set i region 2 mener
> jeg - derfor region 1 - desuden var der en del bebat og glitches i lyden

> region 2 skiverne, men det er ikke noget jeg ved noget om.

Jo, der var skam et R2 gift set, men ud over de fire discs med FOTR EE og
dokumentarerne indeholdt det *kun* de to statuer. R1 boksen indeholdt
statuerne, en 5.disc (et National Geograhpic dokumentar om Tolkien og LOTR),
tre Dechiper samlerkort og nogle merchandise pamfletter.
Glitchen i lyden på R2 (jeg kender godt kun UK udgaven) viste sig ved
periodevise 'hak' i musikken.
En måske mindre kendt glitch (igen UK udgaven!) var, at selvom FOTR TE
DVD'en blev solgt som Dolby Ex, sendte den *ikke* signal til ens surround
receiver om at 51. skulle spilles i matrix mode. (Dette sker korrekt både
med TTT TE og ROTK TE, og EE udgaverne.)
Meen.... der er også et lille minus ved R1 udgivelserne. Den engelske R2
udgave (jeg ejer nemlig også EE udgaven af FOTR... long story), tekster
eksemplarisk alle dokumentarer m.v. på disc 3-4. R1 udgaven tekster
overhovedet ikke noget på disc 3-4! Plus, at R1 teksterne på disc 1-2 er
skrækkelig grimme.

> da Two Towers kom købte jeg osse reg 1 og købte den ekstra Gollum figur
man
> kunne bestille

Uha, det var ellers en pebret pris så vidt jeg husker. Tilbudssedlen ligger
vist et eller andet sted...

> [...]
er
> et bevis til i æsken - jeg ved ikke om det kun gælder reg 1 - så jeg

Hm, godt spørgsmål, ved det ikke. Anyway, så synes jeg gift set statuerne må
være rigelig :)

Vh Henrik

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-12-04 16:28

> [...]
> LOTR),
> tre Dechiper samlerkort og nogle merchandise pamfletter.

Ok - i stand corrected - jeg har osse de kort og den 5. disc så det giver
fin mening det du skriver der.

> [...]
> receiver om at 51. skulle spilles i matrix mode. (Dette sker korrekt både
> med TTT TE og ROTK TE, og EE udgaverne.)

Desuden er mtv easter egg'et IKKE på UK udgaven (vistnok heller ikke ved
TTT) Englænderne er åbenbart sarte.

> [...]
> eksemplarisk alle dokumentarer m.v. på disc 3-4. R1 udgaven tekster
> overhovedet ikke noget på disc 3-4! Plus, at R1 teksterne på disc 1-2 er

Jeg kunne godt bruge DK tekst, men de er mindre vigitige i forhold til de
andre ting R1 kan byde på - personligt er jeg glad for engelsk tekst, men
min søn og kæreste ville gerne havde DK tekst og sådan bliver det som
regel... bare ikke lige mht. LotR

> Uha, det var ellers en pebret pris så vidt jeg husker. Tilbudssedlen
> ligger
> vist et eller andet sted...

75$ - derudover var der fragt - jeg mener den kostede mig ca. 700,- ialt.
Den er udsolgt nu (7500 stk. på verdensplan) og ikke til at opdrive... jeg
ved ikke om den er på ebay eller noget, men man finder den ikke i nogen inet
butikker - jeg er ret glad for den, den er meget flottere end den statue der
var i kassen... langt mere detaljeret og flottere malet - personligt mener
jeg den er hver en krone værd

> Hm, godt spørgsmål, ved det ikke. Anyway, så synes jeg gift set statuerne
> må
> være rigelig :)

Jeg ved det er et trick, for at få mig som forbruger, til at købe mere, MEN
jeg må ha den ekstra statue - minas tirith der følger med har en flad
bagside - sammen med den ekstra minas morgul udgør de 2 tilsammen 2
bogstøtter - ikke helt som argonath figurerne - de var ikke flade på en
side - men de 2 nye er helt flade på een side og ser ud som om de er mere
stabile... flotte er de i hvert fald. Jeg ser dem for mig med de tre EE udg.
i mellem dem

Som sagt, har jeg en Ringwraith Bust og udover det har jeg 2 figurer mere
undervejs fra USA (en 41 cm høj Morgul Lord og en 33 cm høj Uruk-Hai
Berserker) og jeg glæder mig som et lille barn til jul - derefter er det
osse nok... i et stykke tid ... de koster boksen! Det skal dog nævnes
at de figurer man køber separat er meeget flotte og de koster osse
erefter - jeg lægger nogle billeder ud på min side når jeg får dem, jeg er
nødt til at vise dem frem for nogle folk der vil værdsætte dem.. min
omgangskreds mener jeg er vanvittig!

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-12-04 21:22

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

*snip*

> Desuden er mtv easter egg'et IKKE på UK udgaven (vistnok heller ikke ved
> TTT) Englænderne er åbenbart sarte.

Netop. Det var noget med "adult language" og så ser man vist også Gollums
langefinger stritte lidt for meget. Det går virkelig ikke, så de easter-eggs
blev klippet ud i UK-udgaven!

*snip*

> [...]
> erefter - jeg lægger nogle billeder ud på min side når jeg får dem, jeg
> er nødt til at vise dem frem for nogle folk der vil værdsætte dem.. min

Du ER vanvittig, men på den fede måde
Jeg husker tydeligt hvordan du solgte mig dine Argonath-figurer og købte et
helt nyt FotR-gift set, fordi der var brækket en mikroskopisk spids af den
ene komgekrone! Du havde endda limet den på igen, for chrissakes!

Jeg ejer også selv kassevis (burde være "hyldevis", men jeg har en kone...)
af figurer fra alle mulige film, en Darth Vader-figur, Penguin, en Alien
Warrior med æg, Battle Droids, Wallace and Gromit på motorcykel, en flyvende
DeLorean, Buzz Lightyear og Zurg, kampvognen fra Aliens, Sylvester og
Tweety, en Shrek og Donkey-figur, et E.T.-diorama med Elliott, Michael,
Gertie, Keys, Mom, E.T. og en astronaut, Argonath-bogstøtter, Smeagol i
polystone, en R2D2 med lys i, en X-Wing og en Tie Interceptor i Lego's
Ultimate Collector's Series, (synges) and a partriiiiidge in a pear tree...

Jeg kommer vist ikke ud nok!
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : John Hinge

Dato : 07-12-04 10:56

On 06 dec 2004 Jonas Gaarde was heard to say:

> "sniper_Nolight" skrev
>

> Netop. Det var noget med "adult language" og så ser man vist også
> Gollums langefinger stritte lidt for meget. Det går virkelig ikke,
> så de easter-eggs blev klippet ud i UK-udgaven!

Problemet var at filmen generelt havde 1 godkendendelse, vist PG,
men at MTV spoofet pga stittende fingre og referencer til alternative
steder at bære ringe etc, havde en 15.. Så hvis spoofet skulle med
i sættet, så skulle hele boksen sættes efter det højeste, og man
mente ikke at en forbudt for børn under 15 var hensigtsmæssigt..
At vi så her i gruppen og i vores land kan mene at de er en smule
pibede derovre i engeland, det er så noget andet :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-12-04 13:13

> [...]
> et helt nyt FotR-gift set, fordi der var brækket en mikroskopisk spids af
> den ene komgekrone! Du havde endda limet den på igen, for chrissakes!

LOL - ja det er sgu rigtigt! Limen holder fint??

Faktisk kunne jeg få figurerne i en kasse med al extramaterialet uden film -
så det blev kun 3 x så meget som jeg solgte de gamle for ! - bargain! ...
jeg er simpelthen øm når det kommer til stykket mht. mine film og figurer -
ja og cd'ere for den sags skyld - i mine dvdskabe står der ikke ridsede
skiver, de er forvist til mit pc værelse - cd'ere fra min ungdom (well
jeg er 32, men mine sene teenageår og tidlige tyvere så) bliver løbende
skiftet ud hvis de ikke har overlevet dengang - (og de virker
allesammen)

> [...]
> Argonath-bogstøtter, Smeagol i polystone, en R2D2 med lys i, en X-Wing og
> en Tie Interceptor i Lego's Ultimate Collector's Series, (synges) and a

Wow - lyder som noget jeg kunne studere længe! - X-Wing i Collector's Series
har jeg osse - Tie Fighteren blev det desværre aldrig til og nu er den jo
dårligt til at opdrive til fornuftige priser - pas nu på dem!

> Jeg kommer vist ikke ud nok!

heller ikke mig - jeg bruger min tid på at pibe over konsekvenserne, hvis
vores kasser ryger i tolden - vi er 3 der tilsammen har bestilt 6 sideshow
figurer og de vejer altså en del... jeg ved ikke om vi kun bliver pålagt
VAT tax eller vi får en bøde af en art osse...

Fra : Konrad

Dato : 08-12-04 15:52

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote in message

(...)
> [...]
flyvende
> DeLorean, Buzz Lightyear og Zurg, kampvognen fra Aliens, Sylvester og
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ROOOTFL!!! - get a life, Jonas!

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 08-12-04 17:54

"Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote in message
>
> (...)
> kone...)
> flyvende
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> ROOOTFL!!! - get a life, Jonas!

Jeg ved det, jeg ved det...

PS: Er "Rolling on on on the floor laughing" en slags rap?

Fra : Konrad

Dato : 08-12-04 18:03

> "Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved det, jeg ved det...
>
> PS: Er "Rolling on on on the floor laughing" en slags rap?

Dårlig vane jeg har assimileret fra sprogligt udfordrede bekendte på
MSN - det er god chatjargon at trække disse akronymers vokaler ud for at
understrege "seriøsiteten"...

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 08-12-04 18:20

> [...]

> Dårlig vane jeg har assimileret fra sprogligt udfordrede bekendte på
> MSN - det er god chatjargon at trække disse akronymers vokaler ud for at

Jeg er klar over det
Jeg ville bare gribe lejligheden til at snylte på - jeg tror det var Peter
B. Juul - der fik mig til at spytte teen ud over tastaturet for nylig med
sit lakoniske "rolling on on on on on the floor laughing?"

Den slags synes jeg er sjovt!

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 08-12-04 21:09

Jonas Gaarde wrote:

> Jeg ville bare gribe lejligheden til at snylte på - jeg tror det var
> Peter B. Juul - der fik mig til at spytte teen ud over tastaturet for
> nylig med sit lakoniske "rolling on on on on on the floor laughing?"

STUUUOOOT!!!*

Mikkel

*spytter te ud ud ud over over over tastaturet

Fra : Peter Rongsted

Dato : 09-12-04 02:17

"Konrad" <david_konrad@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Dårlig vane jeg har assimileret fra sprogligt udfordrede bekendte på
>MSN - det er god chatjargon at trække disse akronymers vokaler ud for at

Jeg har altid bedre kunnet lide: FASAG (Falder Af stolen Af Grin). Men
det skulle vel så være FAAASAAAG - Eller har jeg misforstået noget

Peter

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 09-12-04 09:06

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har altid bedre kunnet lide: FASAG (Falder Af stolen Af Grin). Men
> det skulle vel så være FAAASAAAG - Eller har jeg misforstået noget

FASAG? Ja den er da god! Synd den ikke er så udbredt. Jeg har i hvert fald
aldrig set den før nu. Men den fortjener egentlig en bedre skæbne, om ikke
andet, så fordi den er dansk.
--
Jooonaaaaaas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 06-12-04 22:32

On Mon, 6 Dec 2004 13:50:39 +0100, "Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk>
wrote:

> [...]
>så skrabet) Kostede £36.38 fra amazon.co.uk, inkl. forsendelse og moms. Kan

Snyd fup og humbug. jeg skulle give £36.39 for det eksakt samme fra det
samme sted... hmpf.

Heh... Ej, jeg glæder mig virkelig til den kommer :)

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Jesper

Dato : 08-12-04 05:13

> [...]

> så skrabet) Kostede £36.38 fra amazon.co.uk, inkl. forsendelse og moms. Kan

Choicesdirect.com i England tager £33,99 for den incl forsendelse for
den.
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 01:12

> [...]
>
> Ikke ret meget Yeeeaahuuuu!!-effekt over det, men alligevel. (specielt når
> jeg har fri fra arbejde torsdag, så passer det som fod i hose hvis den

For ind i %&!/%&!& lorte CDON.Com....

Jeg tænkte at jeg lige oven på din besked ville checke ordrestatus på mit
"giftset", bestilt hos CDON.Com, og satme om ikke der står "Annuleret" ud
for ordren, og jeg har aldrig hørt et ord fra dem om det.

Den er bestilt d. 16.10.2004, og har fået ordrebekræftelse osv...

Mystisk - glæder mig til at høre deres forklaring på det! Rigtig røv hvis
jeg nu skal "bagest i køen" hos en anden butik....

> --
> Kent Kirkegaard Jensen

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 15:14

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> "Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> Mystisk - glæder mig til at høre deres forklaring på det! Rigtig røv hvis
> jeg nu skal "bagest i køen" hos en anden butik....

Nå, så fik jeg min "forklaring" - ved et uheld er ordren slettet!

Sjovt nok er Collectors Giftset-tingen sat op med 70,- siden jeg bestilte
den på deres site, så mon det kan have noget med sagen at gøre?!

Nå, i det mindste fik jeg en rabatkode hvis jeg vil genbestille - det vil
jeg ikke, har bestilt den hos Axelmusic.dk i stedet for...

Lars B

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-12-04 17:00

> Nå, i det mindste fik jeg en rabatkode hvis jeg vil genbestille - det vil
> jeg ikke, har bestilt den hos Axelmusic.dk i stedet for...

DVD / Lord Of The Rings - Return Of The King (Gift Set) USA Edition
.... er nu pakket og vil derfor forlade Nordamerika/Tyskland/Holland indenfor
de næste 12 timer

med lidt held har jeg den inden udgivelsesdatoen siger - ellers går det
nok.... men vil da ikek nægte at den gamle lotr feber blusser lidt op for
hver dag vi nærmer os

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-12-04 10:14

Lars B. Jensen wrote:
> [...]
> mit "giftset", bestilt hos CDON.Com, og satme om ikke der står
> "Annuleret" ud for ordren, og jeg har aldrig hørt et ord fra dem om

Så måtte jeg jo også lige checke... Den er afsendt d. 8. Så den dukker måske
op allerede i dag
Så helt lorte er de altså ikke

/jim

Fra : Kong Kent

Dato : 09-12-04 12:31

> Ikke ret meget Yeeeaahuuuu!!-effekt over det, men alligevel. (specielt når
> jeg har fri fra arbejde torsdag, så passer det som fod i hose hvis den
> pakke kommer der!!)

Og hvilket antiklimaks... da posten kom med dagens udgave af EB og en
vandforbrugsopgørelse, af alle ting, var der intet udover Dopingnyt...
undskyld, DonorNyt *GG*

Så jeg må pænt vente til i morgen, akkurat som alle andre, med at få min
afslutning på trilogien. ØV!

(Krydser dog fingre for, at den kommer med pakkeposten i eftermiddag 17 -
19... men er bange for chancerne er små).

Æv!

(sidder nu i stedet og tjekker lydsporet med Fincher, Pitt og Morgan i
Seven)

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com