Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Zoom objektiv til 300D
Fra : jan engrob

Dato : 07-12-04 14:15

Jeg står og skal købe et nyt objektiv til mit Canon 300d da jeg skal
ud på en rejse joden rundt. Jeg har i forvejen det der som standart
følger med 300d. Hvilken zoom linse vil være det bedste suplement til
dette. Mit budget er på max 3000 kr og jeg vil evt. købe brugt.

Jan Engrob

Fra : den ægte fotomand

Dato : 07-12-04 14:58

Der er et til salg i dk.marked.privat.foto, dog med nogle filtre som du
måske ikke får brug for.

Vh Per

--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Peter Holm

Dato : 07-12-04 20:00

den ægte fotomand wrote:
> Der er et til salg i dk.marked.privat.foto, dog med nogle filtre som
> du måske ikke får brug for.
>
> Vh Per

lidt over dit budget, men et godt objektiv til formålet.
http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?pageid={0884D0BF-E5CA-4653-95F1-849F42D0BC6C}&SESSIONID=210210216247&DS=2&TS=0707580426&type=focus&doctype=article&focus=637702&focuslayout=full5&focuslayout=full5&history=add

virker det link mon....

Mvh
Peter

Fra : Trolle

Dato : 07-12-04 20:15

On Tue, 7 Dec 2004 19:59:35 +0100, "Peter Holm"
<phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote:

> [...]

Der er et 70-300 USM IS, til 2800,- i den blå avis, kender det ikke,
men ny pris herhjemme er omkring 4000.