hvordan er fiskeri i århus bugt lige nu !!~
Fra : Flemming Salomonsen

Dato : 18-05-01 23:51

det er fordi jeg skal ud at sejle i århus bugten 2/6 2001

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 22-05-01 14:31

Hej Flemming,

Jeg var ude i sidste week-end og der er ikke meget. Måske er der flere
hornfisk nu, der er jo taget en del ved Vosnæs. Der er ikke mange torsk og
de er små. Der er vist lidt sild tilbage ved Studstrupværkets kaj.

Der er ikke taget mang ørreder som jeg har hørt om. Men lad os endeligt høre
om du får noget. Ellers kan du måske møde både sælerne og Marsvin.

Mvh

Lars
Flemming Salomonsen <salle@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9e48re$9ob$1@news.inet.tele.dk...