Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Slut med gratis 128MB CF fra Canon/Mum Plu~
Fra : Flemming Jensen

Dato : 06-12-04 22:21

For et stykke tid siden var der her i gruppen en debat om et 128 MB CF
kort, der kunne fås gratis ved at indsende en voucher sammen med en
kvittering på et Canon kamera.

Jeg prøvede at sende ind for ca. 1 måned siden og har i dag modtaget
et venligt brev fra Canon UK, hvor de gør opmærksom på, at tilbuddet
kun gælder originale vouchers fra Mum Plus One og ikke downloadede
vouchers og fotokopier. Og altså intet kort.

Egentlig rimeligt nok, men det kunne jo være...
Dette bare for at andre kan spare sig anstrengelserne og portoen.

Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det det nok også!

/Flemming

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-12-04 22:41

Flemming Jensen wrote:

..
> Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det det nok også!

Ok, så har jeg nok bare været heldig

For jeg fik da, hvad jeg skulle have.

mvh

Carsten Riis

Fra : Møller

Dato : 06-12-04 22:42

"Flemming Jensen" <flemmingjensenSKALSLETTES@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4ui9r0p7ih75nkovdu2ocif6v2f92f06i4@4ax.com...
> [...]
> Dette bare for at andre kan spare sig anstrengelserne og portoen.
>
> Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det det nok også!

Jeg fik samme skrivelse idag..
Der står bla. at det er pga., at de har modtaget formularer fra websider
hvor de var ulovligt lagt til download. Så kun originale vouchers fra Mum
Plus One kan bruges. Det til trods for at jeg downloade min kopi fra deres
egen hjemmeside..!!

Mvh
Møller

Fra : Lars Schaumburg-Müll~

Dato : 06-12-04 23:16

Møller wrote:

> [...]
> Plus One kan bruges. Det til trods for at jeg downloade min kopi fra deres

Me too
Det er en lidt tynd forklaring, det skyldes nok nærmere at det er gået
lidt for stærkt for dem med at modtage formularerne . .

/Lars

Fra : Jacob

Dato : 07-12-04 08:09

"Lars Schaumburg-Müller OZ1CJX" <not@use.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er en lidt tynd forklaring, det skyldes nok nærmere at det er gået
> lidt for stærkt for dem med at modtage formularerne . .

Fik også et nop igår
Nå men det var forsøget værd

jacob