Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaring med SHOPman ?
Fra : Henrik

Dato : 06-12-04 17:57

Det her er ihverfald en go' pris
http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=80881 hvis varen så
er stemplet som købt i DK, med Dansk garanti osv. og Nikon DK service

men har nogen her handlet med dem ?

Mvh Vejgaard

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-12-04 18:03

Henrik wrote:
> http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=80881 hvis varen så
> er stemplet som købt i DK, med Dansk garanti osv. og Nikon DK service

Det er den ikke, den er købt i DE af en tysk forhandler, shopman er
kun mellemled.

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 06-12-04 18:09

"Henrik" <Henrik@vejgaard.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så
> er stemplet som købt i DK, med Dansk garanti osv. og Nikon DK service

Du kan købe det i Tyskland for ca. 7.800. Hos Shopman skal du tillægge
gebyret på min. 199,-, altså ialt min. ca. 8600 - altså 800 dyrere end
direkte køb i Tyskland.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 06-12-04 18:44

> [...]
> så
> er stemplet som købt i DK, med Dansk garanti osv. og Nikon DK service

Hvis lortet går i stykker, er du fucked med shopmann. Søg evt. på shopmann i
denne gruppe.

Du kan få et udlandet D70 hus (DK) for 6763kr + fragt -
http://tinyurl.com/45ead

Eller i DK for 6895kr + porto http://tinyurl.com/6xhbc

Det er så uden optik men stadig.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

"Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på vandet
her hvor jeg skal fiske!"

Fra : Tommy Jensen

Dato : 06-12-04 20:55

On Mon, 6 Dec 2004 17:57:06 +0100, "Henrik" <Henrik@vejgaard.com>
wrote:

>Det her er ihverfald en go' pris
>http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=80881 hvis varen så
>er stemplet som købt i DK, med Dansk garanti osv. og Nikon DK service
>
>men har nogen her handlet med dem ?

Min erfaring med shopman er at han blandt andet er en lorte spammer.
På trods at gentagne opfordringer til ham om at undlade at sende spam
mails til mig fortsætter han. Han har også flere gange lovet at nu
skulle han nok holde op.

MVH Tommy

Fra : Martin Nielsen

Dato : 06-12-04 21:51

> [...]
> så
> er stemplet som købt i DK, med Dansk garanti osv. og Nikon DK service

Mine erfaringer er ikke gode. Jeg fandt mit ønske Nikon CP 5400 til en god
pris hos Shopman. Efter at have betalt gebyret og bedt dem gennemføre
besillingen, fik jeg senere på dagen besked om at prisen var steget med 30%.

Det syntes jeg var useriøst, hvorfor jeg bad om at få gebyret retur. Efter
14 dages mail frem og tilbage lykkedes det dog også.

Jeg ville prøve noget andet.

Martin /Helsingør