Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoklubber i sønderjylland
Fra : Simon Nielsen

Dato : 06-12-04 14:04

Hej NG

Er der nogen der ved om der ligger fotoklubber i det sydvestjyske, nærmere
betegnet omkring Tønder området). Eller er der nogen der har et link til en
liste hvor man kan se alle danske fotoklubber. Jeg kunne tænke mig et sted
hvor man kan møde andre fotografer, altså et andet sted en her i NG

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 06-12-04 14:06

Prøv at se her: http://www.fotoportal.dk/fotoklubber/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lene

Dato : 06-12-04 22:38

Niels Riis Ebbesen skrev

> Prøv at se her: http://www.fotoportal.dk/fotoklubber/

Tak Niels, så fandt jeg også en i mit område

Mvh.
Lene

Fra : Simon Nielsen

Dato : 06-12-04 23:49

"Lene" <baartsfjerndet@12move.dk> wrote in message
> Niels Riis Ebbesen skrev

> Tak Niels, så fandt jeg også en i mit område

Hehe ja så var du heldig, jeg kan se at de nærmeste er Esbjerg og Åbenrå, er
der nogen der vil være med til at starte vestsønderjyllands fotoklub

jeg tænker fra tinglev ud til vestkysten (højer) og ned til grænsen og så
lige skærbæk med om man vil så har vi da et godt område dækket ind

ej ok, men hvis nogen har lyst så må de da endelig kontakte mig.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-12-04 00:01

Simon Nielsen wrote:

> Hehe ja så var du heldig, jeg kan se at de nærmeste er Esbjerg og Åbenrå, er
> der nogen der vil være med til at starte vestsønderjyllands fotoklub

Du kan også prøve at tjekke op på http://www.sdf.dk - der er ikke
garanti for at listen fra fotoportal.dk er komplet, omvendt er det
også sådan, at det ikke er alle fotoklubber der er medlem af SDF...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-12-04 10:14

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> [...]
> garanti for at listen fra fotoportal.dk er komplet, omvendt er det
> også sådan, at det ikke er alle fotoklubber der er medlem af SDF...

Tak for det jeg kigger lidt på det.