Misserne igennn... :o)
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-12-04 10:58

Hej igen allesammen.

I kan tro mine forældre er glade for den hjælp I har givet, det falder på et
tørt sted.
Og specielt tak til Marianne Hellemose for det kæmpe arbejde hun gør, både
for gruppen, og især da for kattene.

Det blev så ikke Tam, men Pelle, den mest sky, der røg først afsted i dag.
Mine forældre var ovre med ham hos dyrlægen her til morgen, og han skal så
hentes her senere, kl. 16.
Hihi, stakkels missemand, jeg kan godt huske hvordan det var, da min Hanner
skulle ordnes - en godt skæv misse, der vinglede rundt i lokalet efter
operationen.
Pelle får så ikke lov at komme ud lige med det samme, og min mor holder øje
med ham til han er klar i hovedet igen.
Så får vi se hvem mine forældre får indfanget i morgen tidlig, hvor den
næste skal afsted.

Jeg tror de tager alle tre i løbet af denne uge, så er det gjort, og de er
øremærket, så de kan findes igen hvis de skulle gå hen og blive så skræmte
nytårsaften at de løber væk, hvilket jeg selvfølgelig ikke håber sker, men
man ved jo aldrig med misser og fyrværkeri.
Jeg kan så tænke mig at mine forældre tager dem ind nytårsaften, og passer
på dem og er hos dem for en sikkerheds skyld.
Jeg ved at min mor plejer at sidde nede hos Pivsen i hans 'hus' hvert nytår,
fordi han er så bange.
Stakkels misser, at de skal have det skidt bare fordi mennesker skal more
sig.
Nå, med lidt held og omtanke skal det nok gå godt.

Endnu en gang mange mange tak herfra, både fra mig og fra mine forældre, vi
er rigtigt glade for at I vil hjælpe.

Mange glade julehilsener fra

Aragorn og forældre

--
=================
www.welles.dk

Fra : Denise

Dato : 07-12-04 11:25

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in message
> [...]
> tørt sted.
> Og specielt tak til Marianne Hellemose for det kæmpe arbejde hun gør, både

Ja Marianne er en sand engel hvad angår kattenes velfærd. Hende kan man
altid regne med

> Det blev så ikke Tam, men Pelle, den mest sky, der røg først afsted i dag.
> Mine forældre var ovre med ham hos dyrlægen her til morgen, og han skal så
> hentes her senere, kl. 16.

Hankatte plejer heldigvis at komme sig hurtigt.

> Endnu en gang mange mange tak herfra, både fra mig og fra mine forældre,
vi
> er rigtigt glade for at I vil hjælpe.

Velbekomme fra mig .

NB Jeg håber dine forældre holder dem inde nytårsaften.

--
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-12-04 12:43

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in message

> et
>
> Ja Marianne er en sand engel hvad angår kattenes velfærd. Hende kan man
> altid regne med
*****
Jamen hvad den qvind da ikke udretter! Een er imponeret!
Og alle I andre er da også godt med, både med tortiekontoen og med mange
andre ting.
Klaphatten af for det! *vip* *klak* *hiiive* *flup!*
*****

> Hankatte plejer heldigvis at komme sig hurtigt.
*****
Det var rart at høre, jeg kan så forestille mig at det går lidt langsommere
med hunkatte, da det jo er et mere omfattende indgreb.
*****
> vi
>
> Velbekomme fra mig .
*****
Meget stort kram herfra!
*****

> NB Jeg håber dine forældre holder dem inde nytårsaften.
*****
Hvis jeg kender mine forældre ret, så får misserne ikke lov at komme ud
nytårsaften, og godt det samme da.
*****
> --
> Hilsen Denise

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kate

Dato : 07-12-04 18:02

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in

> Endnu en gang mange mange tak herfra, både fra mig og fra mine
> forældre, vi er rigtigt glade for at I vil hjælpe.

Det er dejligt at misserne blev hjulpet og er i gode hænder.

Da Johan og Sofie var udekatte, da de var helt unge, havde jeg bestemt
mig for at nytårsaften skulle de være inde. De var på det tidspunkt ½
år gamle. Desværre delte de ikke min bekymring for fyrværkeriet, så da
jeg skulle ud fistrede de begge med inden jeg kunne nå at se mig for.

Det blev godt nok til nogle timer med angst, for mig. Og udelt glæde da
begge kom hjem midt i den værste byge af fyrværkeri, med høj
haleføring. De ville da gerne ind i varmen, men bange var de ikke

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-12-04 21:07

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> begge kom hjem midt i den værste byge af fyrværkeri, med høj
> haleføring. De ville da gerne ind i varmen, men bange var de ikke

Hej Kate.

Hmm, det virker som en typisk katteting:
Man render og bekymrer sig, og hvad sker der? Ikke en hujende hattefis, og
når man mindst venter det, karter kræene rundt på væggene og ter sig
tossede - sådan er det vist bare at have kat, eller have kontakt med sådan
nogle dejlige kræ.
Dejligt at høre at de kom godt hjem igen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk