De fantastiske 5 :-)
Fra : Ida

Dato : 07-12-04 01:58

Hej alle

Må jeg præsentere ..tadaaa.. De fantastiske 5
Jeg har endelig og langt om længe fået killinger herhjemme.
De kom til verden 27. november - i den aller mindste kasse på et klatremiljø
til killinger til trods for, at jeg havde sat indtil flere lune og mørke
kasser op til den gravide dame.
De er født om natten og panisk var jeg, da jeg ikke kunne finde Mor Psuwis
tidligt lørdag morgen og der ingen små killingelyde var at høre.
Sidste forsøgte metode bar frugt : madlyden !
Psuwis kom hoppende med en killing slæbende efter sig i navlesstrengen og
jeg kunne så befrie det bette pus og finde hele 4 søskende i den bette
kasse, mens Psuwis fik sig en velfortjent mundfuld mad.

Fire piger og en dreng blev det til i farverne sort-tabby og
sorttortie-tabby - alle med hvidt.
De kan ses på min side www.maine-coons.dk

Ida

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 07-12-04 02:21

"Ida" <mail@KATTEBAKKEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse

*klip*
> Fire piger og en dreng blev det til i farverne sort-tabby og
> sorttortie-tabby - alle med hvidt.
> De kan ses på min side www.maine-coons.dk

Tillykke! De er nuttede. Og smukke.

Venlig hilsen Dikte (som stadig gentager mantraet: DU SKA IK HA EN KILLING
NU)
---
www.dikte.dk

Fra : Denise

Dato : 07-12-04 07:45

"Ida" <mail@KATTEBAKKEmaine-coons.dk> wrote in message
> [...]
> kasse, mens Psuwis fik sig en velfortjent mundfuld mad.
>
> Fire piger og en dreng blev det til i farverne sort-tabby og

Tillykke, tillykke. Hvor er de dejligt. Hvor må det være sjovt at have sådan
en masse små størrelser i huset

--
Hilsen Denise

Fra : Tournesol

Dato : 07-12-04 09:03

Godmorgen

Tillykke med de små hvor er de bare dejlige

Knus henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Jane M. :o)

Dato : 07-12-04 09:19

On 07/12/04 1:58, in article 41b5002a$0$66407$14726298@news.sunsite.dk,
> [...]

> kasse, mens Psuwis fik sig en velfortjent mundfuld mad.
>
> Fire piger og en dreng blev det til i farverne sort-tabby og

Nej hvor er de nuttede... TILLYKKE..!! Og så har de fødselsdag samme dag
som mig..

/Jane

Fra : Ida

Dato : 07-12-04 18:08

--

"Jane M. " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej alle

Tak for de søde ord - det er dejligt at jeg ikke er den eneste, der finder
de små banditter bedårende

De er ved at få øjne, så der kommer nye billeder på siden her til aften
eller i morgen.

Og Jane sort tillykke med din fødseldag også

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger til salg