Nu igen :(((
Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 06-12-04 23:17

Hej Alle.

Nu troede jeg lige at kattene var sikrede - men nej. Desværre (Lige i
denne henseende i hvert fald) så har ekskæresten og hans nye dame fundet
sammen igen og skal flytte sammen - og hun kan altså ikke tåle katte.

Så igen står jeg og skal finde hjem til Oscar og Mulle. - Eller finde
hjem til mig hvor jeg må ha kat ... *suk*

Skulle nogen ha en af delene så er I velkomne til at skrive. Øv det er
surt! :(

Med venlig hilsen
Trine Stubbe Teglbjærg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 07-12-04 17:57

Trine Stubbe Teglbjærg <snoeKATTE@BAKKEbruser.dk> wrote in

> Så igen står jeg og skal finde hjem til Oscar og Mulle. - Eller finde
> hjem til mig hvor jeg må ha kat ... *suk*

Øvvvv, hvor er det surt. Desværre kan jeg ikke hjælpe
Håber du finder en god løsning hurtigt.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 07-12-04 18:37

> Kate skrev:

> Øvvvv, hvor er det surt. Desværre kan jeg ikke hjælpe
> Håber du finder en god løsning hurtigt.

Tjaeh - de skal da også på vildkat så snart jeg har fået ham til at tage
nogle billeder og til at fortælle lidt om hvordan de nu går og har det
og om de er blevet mindre sky eller ej og så videre. Og så har jeg ca. 3
uger til at finde nyt hjem og så er det nok slut med Oscar og Mulle ...
for han gider jo ikke ha dem når man ikke har mere glæde af dem ....

Hmmm - og mig lå de sammen med om natten og jeg kunne tage dem begge op
uden problemer... det er bare fordi han aldrig har syntes de var
"rigtige" katte og det kan de jo mærke :(

Fra : Jynis

Dato : 08-12-04 10:11

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoeKATTE@BAKKEbruser.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> uden problemer... det er bare fordi han aldrig har syntes de var
> "rigtige" katte og det kan de jo mærke :(

Hej Trine

Det er da noget trist noget, Men skal vi kunne holde ørene åbne for et sted
at bo til dig og misserne , så må du lige fortælle hvor i landet du befinder
dig og hvor det skal være.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Maria og Benny Lauri~

Dato : 08-12-04 10:27

så må du lige fortælle hvor i landet du befinder
> dig og hvor det skal være.

Det er da noget værre noget. Hvis det er Randers kender jeg en lækker
lejlighed, det er nørrebrogade 103b 1, og den er ikke blevet solgt endnu
har stået tom i et halvt år, så du kan sikkert få en god handel. Det er
en ejerlejlighed på ca. 47 kvadratmeter. et lille køkken med komfur ca.
6 skabe 3 for ovnen og 3 for neden. og køleskab og fryseskab. et lille
soveværelse hvor der kan være plads til en seng og et skrivebord. et
toilet, det skulle være ligesom vores men jeg kan ikke garantere og hvis
det er det, er der et dejligt badekar. desuden er der en stor stue.
desuden har den tidligere ejer haft kat og derfor er der installeret
kattelem.

103a st. er også ledig men der skal gøres rent inden den kan bebos men
den har samme størelse som den anden og der høre osse en lille
have/terrasse til men der er ingen kattlem men det kan jo installeres.

området er velegnet til katte. der er ikke mange biler der er dog nogen.
men ovre på den anden side er der en kirkegård. hvor de rigtig kan lege.
håber ikke det skræmmer dig.

Du kan også prøve hjemmesiden www.ledigelejligheder.dk

Med venlig hilsen
Maria og Benny Lauritzen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 08-12-04 13:16

> [...]
> at bo til dig og misserne , så må du lige fortælle hvor i landet du befinder

Det skal være i Københavnsområdet - ikke køb for det har jeg ikke råd
til ... det gør det jo altså unægteligt noget mere besværligt desværre :(

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 08-12-04 21:00

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoeKATTE@BAKKEbruser.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal være i Københavnsområdet - ikke køb for det har jeg ikke råd
> til ... det gør det jo altså unægteligt noget mere besværligt desværre :(

Hej trine

Jeg har sendt en mail til dig, som åbenbart har været i venteposition. Har
du fået den?

mvh. tina

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 09-12-04 11:11

> Tina Christoffersen skrev:

> Hej trine
>
> Jeg har sendt en mail til dig, som åbenbart har været i venteposition. Har
> du fået den?

Nej - min bruser er i stykker for tiden ;)

Prøv på min hotmail - snoeffe@ osv ... :)

/Trine T=)