Er det censur !
Fra : HansHenrik

Dato : 06-12-04 23:40

Er det frækt at spørge DCU, i debatforumet hos DCU, om der er nogen
som ved hvilket/hvilke campingpas DCU udleverer i 2005 ? Er der en
grund at dette spørgsmål ikke offentliggøres? Kender nogen her svaret?

MVH
HansH.

Fra : Jørgen L.

Dato : 07-12-04 00:42

> Er det frækt at spørge DCU, i debatforumet hos DCU, om der er nogen
> som ved hvilket/hvilke campingpas DCU udleverer i 2005 ? Er der en
> grund at dette spørgsmål ikke offentliggøres? Kender nogen her svaret?

Nej det er ikke frækt, men det ligger ikke inden for hvad der må kommer på
hjemmesiden.
Da du direkte spørger DCU gennem forumet, og det må du ifølge
retningslinjerne ikke, og dem krydser du af at have læst inden du kan sende
indlægget.

hvis du derimod spurgte ud i forumet om der var nogen der ved noget om
passet til næste år, så overholder du retningslinjerne.

Men ellers spørg din formand i kredsen, du kan finde deres email under
kredse på DCU hjemmeside.

Jeg sende med det samme spørgsmålet til min formand i 2 kreds.

Hilsen Jørgen.

Fra : Sten Bo

Dato : 07-12-04 08:52

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kredse på DCU hjemmeside.
>
> Jeg sende med det samme spørgsmålet til min formand i 2 kreds.

Hej Jørgen

Jeg kunne forestille mig at det ville virke fint, dersom der kom et hurtigt
"automat" svar med et X i et eller andet felt, med årsagen til at et indlæg
bliver afvist. Der kunne så nederst være en kopi af vilkårene. Lille
ulejlighed at sætte et X og klik.

Som her, er det altså bare formuleringen eller adr. der er uheldig. - idet
jeg går ud fra, at Hans Henrik på et tidspunkt ville ha fået svar hvis der
var skrevet direkte til DCU og altså ikke havde spurgt i DCU gennem Forum.

Mange firmaer har hertil en autosvar funktion der bekræfter at man har
modtaget mailen og vender tilbage senere.
Kan man oplyse medlemsnr. som hos FDM knytter man formentlig sine medlemmer
endnu bedre. (Jeg er ikke medlem så jeg ved ikke hvordan I gør).

Jeg tror de fleste opfatter det som ubehøvlet når en henvendelse bare
forsvinder i den blå luft og derefter sender "kunderne" ud på "tumpe"
overvejelser. Det her er altså negativt, dårlig profil, og formentlig helt
overflødigt.

Bare et venligt forslag

Hilsen Sten Bo

Fra : Jørgen L.

Dato : 07-12-04 12:29

> [...]
> indlæg
> bliver afvist. Der kunne så nederst være en kopi af vilkårene. Lille

Ja det har du ret i, men det er privat person som sider og chekker
indlæggene, via sin pc der hjemme eller via modem når han er ude og køre,
hvilket han er ofte.

> [...]
> jeg går ud fra, at Hans Henrik på et tidspunkt ville ha fået svar hvis der
> var skrevet direkte til DCU og altså ikke havde spurgt i DCU gennem

Ja det går jeg også udfra, men de er ikke ret mange med arbejdere og de får
rigtigt mange emails om dagen.

> [...]
> medlemmer
> endnu bedre. (Jeg er ikke medlem så jeg ved ikke hvordan I gør).

Det har du også ret ville være en god ide, men der er desvære mange firmaer,
som endnu ikke har fattet at email er fremtiden inden for komunikation, jeg
skrev en klage til coop danmark, og fik svar efter 5 uger, jeg havde opgivet
dem efter 2

> [...]
> forsvinder i den blå luft og derefter sender "kunderne" ud på "tumpe"
> overvejelser. Det her er altså negativt, dårlig profil, og formentlig helt

igen kan jeg kun være enig

> Bare et venligt forslag

Forslag er altid godt, men i det her tilfælde skal de jo nok sendes til dcu,
da de jo ellers ikke hører dem

Hilsen Jørgen

Fra : Sten Bo

Dato : 07-12-04 13:02

> Forslag er altid godt, men i det her tilfælde skal de jo nok sendes til
dcu,
> da de jo ellers ikke hører dem
>
> Hilsen Jørgen

Små gryder - eller hvordan er det nu

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 01:19

"HansHenrik" <cdebat@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> som ved hvilket/hvilke campingpas DCU udleverer i 2005 ? Er der en
> grund at dette spørgsmål ikke offentliggøres? Kender nogen her svaret?

Ja jeg har sendt en mail til dem med spørgsmål om FICC passet var incl i
2005 medlemsskabet den 2/12/04 og den gider de tilsyneladende ikke at svare

det tolker jeg som at det er det ikke også bliver mit kontigent ikke betalt
og det er der nok mange andre der heller ikke gør hvis folk finder ud af
det.
Det blå pas giver jo nok ikke ret meget FICC rabat i f.eks. Kroatien.
MVH
Jens

Fra : Hans Tyrrell

Dato : 07-12-04 15:05

Jeg rettede for et par måneder siden telefonisk henvendelse til DCU, og fik
beskeden at man kun fik det gule pas hvis man specifikt bad om at få dette.
Om det så er i stedet for det blå eller man på denne måde får begge kort er
jeg ikke klar over.
Med hensyn til om det er frækt at spørge dcu om campingpas via debatsiderne
på deres hjemmeside? Personligt synes jeg ikke det er frækt, men jeg er
sikker på du ikke får noget svar fra dcu. Det eneste du opnår er nok at der
er en masse mennesker der giver udtryk for den samme frustration som dig og
så træder moderator ind og lukker debatten.

Hilsen Hans Tyrrell

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 13:02

"Hans Tyrrell" <mariannoghans@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> og
> så træder moderator ind og lukker debatten.

Det var også via email til pas@dcu.dk jeg forespurgte og ikke via
debatforumet.
MVH
Jens

Fra : Jørgen L.

Dato : 08-12-04 00:27

> [...]
> som ved hvilket/hvilke campingpas DCU udleverer i 2005 ? Er der en
> grund at dette spørgsmål ikke offentliggøres? Kender nogen her svaret?

Hej Hans og alle i andre.

nu har jeg fået svar fra vores formand i 2 kreds.

Vi får det fælles nordiske Camping card Scandinavia i 2005 ( årsmærker til
dette 2 stk.). Alle pladser der står i den store internationale campingbog
er orienteret skriftligt og acceptere dette, samt rabatter som annonceret i
campingbogen. Vedr. det gamle internationale campingpas kan det rekvireredes
i D C U uden beregning i 2005.

Hilsen Jørgen

Fra : Sten Bo

Dato : 08-12-04 08:06

> [...]
> er orienteret skriftligt og acceptere dette, samt rabatter som annonceret
> campingbogen. Vedr. det gamle internationale campingpas kan det

Altså - Så meget bøvl og omtale. Ja sidste er der selvfølgelig ikke noget
galt i - men man undres over, at det kan blive så kompliceret

Vi har et gammelt Internationalt Campingpas plastikkort der har overlevet
fra et medlemskab i DK - og køber på den første plads vi begynder på i
foråret bare et nyt års mærke og sætter det på kanten af det gamle kort.

Vi "græd" da man kasserede vores gamle foldede papkort med alle mærker og
stemplerne fra pladserne - idet vi ofte fik en snak og hilsen med til videre
færd. Hvordan stod det til der - var alle raske osv. Hils jeres næste sted
? det er gode venner og kollegaer - hils fra.....

Campingpasset var købt i respekt og ærefrygt på det lokale turistkontor og
rummede en masse minder, helt fra vores allerførste tur som nye kærester.
Den gik til Trolhættan Gøtenburg ( SE - i et lille spejdertelt. og en
lejet Maskot 125 kr. for en weekend,100 km. og derefter 25 øre pr. over km.
Hendes lillesøster på 6 _skulle_ med som anstand..

Det blev p regnvejr, 2 gr. og vi måtte sætte plastik på taget med tøjklemmer
fordi det regnede ret igennem.

Jeg kan kun anbefale metoden som partnertest, idet vi har holdt sammen
siden, nu 35 år - Passet ligger selvfølgelig på et meget sikkert sted -
sammen med de andre familiepapirer og skal sikkert med i slægtsbogen der er
under udarbejdelse.

Men hidsig fordi et "dumt" plastikkort får en anden farve syns mig lidt ude
af proportioner.

Uden at ville genere nogen.

Sten Bo
--