Køb af bil hos privat
Fra : Peter C:\\

Dato : 06-12-04 11:42

Hej Gruppe

Hvordan er det nu lige med "gammel gæld i bilen"
Er der noget med at det er blevet meget lettere at undersøge ?

Jeg mener at kunne huske noget om at man bare skal ha´ bilens stelnummer, og
så ringer man et sted hen, og har svar med det samme.
Er det rigtigt, og hvor er det man ringer hen ?

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : Aragorn25

Dato : 06-12-04 13:22

Jep bilbogen, tlf: 86129145
De skal ha oplyst de sidste 6cifre på stelnummeret.
held og lykke.

De lukker kl 14.00 så skynd dig

Fra : Peter C:\\

Dato : 06-12-04 13:35

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jep bilbogen, tlf: 86129145
> De skal ha oplyst de sidste 6cifre på stelnummeret.
> held og lykke.
>
> De lukker kl 14.00 så skynd dig

Jeg takker !

(Det er først senere på ugen...jeg er bare ude i go´ tid)