MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer under XP :(
Fra : Ukendt

Dato : 06-12-04 17:45

Hej

Jeg har fået et irriterende problem, jeg roder noet med noget hjemmeside
halløj og bruger dette program i denne forbindelse, til lidt research...

Det er godt nok en evalueringsudgave, men med 10 dage tilbage af de 15, men
der skete et eller andet i windows den anden dag, og siden har den dag fået
en idé med at brænde sammen efter nogle minutters kørsel...

Den gør det også selvom det er det eneste program der kører, jeg har nu
efterfølgende prøvet at afinstallere programmet, ryde op i
registreringsdatabasen, så alt der gerne skulle være væk, men det er som om
der er et eller andet tilbage, men ved ikke hvor...

Hvor gemmer XP ting henne som brugeren ikke altid lige skal kunne finde med
det samme...??

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-12-04 19:21

Blue wrote:

> Hvor gemmer XP ting henne som brugeren ikke altid lige skal kunne finde med
> det samme...??

Rundt omkring.

Sagt på en anden måde. Hvis du vil have hjælp, kan du starte med at
fortælle lidt mere om problemerne. Hvilket program er der tale om? Hvad
er det der sker ("et eller andet" er ikke særlig beskrivende)? Får du en
fejlmeddelelse, og i så fald hvilken? Hvorfor tror du der er noget
tilbage af programmet?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 09:13

Hej Kim

> Rundt omkring.
>
> Sagt på en anden måde. Hvis du vil have hjælp, kan du starte med at
> fortælle lidt mere om problemerne.

>Hvilket program er der tale om?

Ups, det er sgu faldet ud, det er WebCopier 4.1

>Hvad er det der sker ("et eller andet" er ikke særlig beskrivende)?

Det låser ganske enkelt, og må slås ihjel ved ctrl+alt+del

>Får du en fejlmeddelelse, og i så fald hvilken?

Nope, heller ikke...

>Hvorfor tror du der er noget tilbage af programmet?

Fordi at når jeg installerer det igen, så har den husket hvor mange dage der
er tilbage af min "prøvetid"...

Mvh
Carsten,, Østerbro

Fra : Lyrik

Dato : 06-12-04 19:55

Blue wrote:
> [...]
> 15, men der skete et eller andet i windows den anden dag, og siden
> har den dag fået en idé med at brænde sammen efter nogle minutters
++++++++++++++++++++++
Lav en "systemgendannelse" til et tidspunkt hvor det fungerede. det plejer
at være bedste løsning i sådanne tilfælde IMHO.

Hilsen
jens

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 09:16

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> ++++++++++++++++++++++
> Lav en "systemgendannelse" til et tidspunkt hvor det fungerede. det plejer
> at være bedste løsning i sådanne tilfælde IMHO.

Ja, men er der ikke noget med at alt der er ændret siden da flyttes tilbage,
jeg synes jeg var ude for på et tidspunkt at nogle biblioteker som jeg havde
slettet og flyttet til et andet derv, dukkede op igen, dog tomme, men
alligevel...

Og så ryger de ting jeg har lavet sidan da også, må tilstå på det område har
jeg ikke meget tiltro til det, det løser fint mit problem sikkert med
programmet, men jeg synes ikke rigtig om alle de ændringer ellers...

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Palle

Dato : 07-12-04 10:08

"Blue" <blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
havde
> slettet og flyttet til et andet derv, dukkede op igen, dog tomme, men

Nej

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 10:49

"Palle" <hother.papgaard@liam.dz> skrev i en meddelelse

> "Blue" <blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> skrev i en meddelelse

> tilbage,
> havde
>>
> Nej

Jeg er sgu ked af at måtte modsige dig, jeg har oplevet at der dukkede
biblioteker op som jeg havde slettet...

Hvordan det er sket, det ved jeg ikke...

Mvh
Carsten, Østerbro