MS Windows
briani 27239
Kan XP
Fra : Claus Johannsen

Dato : 06-12-04 12:22

Kan min Fujitsu. Pentium 3. 450 Hz. 128 MB ram. Køre med Win XP.
Det er familiens Pc. no. to så den bruges til lidt af alt.

Hilsen . Claus

Fra : Brizz

Dato : 06-12-04 12:31

> Kan min Fujitsu. Pentium 3. 450 Hz. 128 MB ram. Køre med Win XP.
> Det er familiens Pc. no. to så den bruges til lidt af alt.

Den kan godt ja. MEN. du vil nok ikke blive helt vildt glad for den med
mindre du stopfodrer den med ram. win 2000 vil nok gå bedre på den eller win
98se.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 06-12-04 12:33

Claus Johannsen wrote:
> Kan min Fujitsu. Pentium 3. 450 Hz. 128 MB ram. Køre med Win XP.
> Det er familiens Pc. no. to så den bruges til lidt af alt.

Hvis du alligevel har Windows XP til at ligge, og ikke skal ud at købe det,
så vil jeg da prøve at installere det. Det kan sagtens køre på maskinen, men
om det vil køre godt er en smagssag. Der skal i hvert fald slås mange af de
"visuelle effekter" fra efter min mening. Jeg har kørt WinXP på en 120MHz
Pentum1 maskine med 64MB RAM. Det kørte.... måske ikke godt, men brugbart!

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Claus Johannsen

Dato : 06-12-04 13:27

Jeg har en XP der ligger, men jeg har hørt at man kun kan instalere den tre
gange og så skal man have nyt pasword.
Jeg ved ikke om det passer, men ellers må den jo kun bruges til en maskine i
følge brugeraftalen.

Claus.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-12-04 12:33

Claus Johannsen wrote:

> Kan min Fujitsu. Pentium 3. 450 Hz. 128 MB ram. Køre med Win XP.

Ja, men det bliver ingen drøm. 128MiB er alt for lidt til XP. 2000 er
bedre, men heller ingen drøm. Find evt. 128MiB mere, så bliver det
tåleligt

Jesper G. Poulsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-12-04 17:46

Claus Johannsen skriver:

> Kan min Fujitsu. Pentium 3. 450 Hz. 128 MB ram. Køre med Win XP.
> Det er familiens Pc. no. to så den bruges til lidt af alt.

Skal den på nettet ?

Ja = find noget RAM og brug XP

Nej = 98SE lite

Klaus