D-Link DWL-926
Fra : Tommy Jensen

Dato : 06-12-04 21:20

Jeg har købt denne pakke som indeholder en wireless router DI-624 samt
et PCcard DWL-G650 til en bærbar.

Disse 2 skulle benytte en Super G standard som giver op til 108 Mbps
men uanset hvordan jeg konfigurerer router og netkort kommer
hastigheden kun op på 54 Mbps.

Jeg har checket dlinks sites for opdaterede drivere, men en driver
opdatering fra det svenske site resulterede i fejl under efterfølgende
logon på windows 2000.

Nogen der har denne pake og har fået det til at køre 108 Mbps?

MVH Tommy

Fra : lomito

Dato : 06-12-04 22:00

Spørg i "dk.edb.netvaerk.traadloest" der er den rigtige gruppe til trådløse
spørgsmål.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 06-12-04 22:22

On Mon, 6 Dec 2004 21:59:48 +0100, "lomito" <lomito@sol.dk> wrote:

>Spørg i "dk.edb.netvaerk.traadloest" der er den rigtige gruppe til trådløse
>spørgsmål.

Ups, sorry.

MVH Tommy