Hvordan gør jeg ???
Fra : kalle

Dato : 18-05-01 22:25

HEJ
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted, jeg stiller spørgsmål
men her kommer det ihvertfald.

*Hvordan laver jeg en tabel som et slags "billede".
fx. hvis du går ind på mobizone.dk og henter siden ned og kikker
i hans tabeler, er det som en slags "billede tabel".
Hvis i forstår hvad jeg mener ??

Hvis i kunne hjælpe mig ville jeg blive overlykkelig !!!!

Med Venlig Hilsen
Kalle

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-05-01 22:50

Mener du det at der anvendes CSS positionering?
Se nærmere på *.CSS filen der linkes til.

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 18-05-01 23:00

kalle wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> HEJ
> Jeg ved ikke om det er det rigtige sted, jeg stiller spørgsmål
> men her kommer det ihvertfald.

Såfremt vi snakket om at der er farve på tabellerne så er det
helt rigtigt...

> [...]
kikker
> i hans tabeler, er det som en slags "billede tabel".

Hvis du kigger i kildekoden ->Højreklik->Vis kilde kan du se, at
han har brugt en blanding af <div>'er og <table>'s. De refererer
alle sammen til hans style.css fil. Du kan evt. hente filen og
se, hvordan han har stylet sine ting. Den ligger på stien
http://mobizone.dk/style/style.css

Du kan læse css tuterellen på html.dk som reference for de
forskellige elementer...

/Kasper