Dreamweaver - bestillingsboks
Fra : Jane M. :o)

Dato : 07-12-04 10:30

Hvordan laver jeg sådan, at folk kan bestille ting på min side - dog uden
dankortbetaling med bankoverførsel.

Det jeg søger er en måde at lave det sådan, at jeg putter et billede af
produktet ind (på min I forvejen eksisterende side), og de kan skrive hvor
mange stk. De vil købe. Det drejer sig om bøger.
Derefter får de at vide hvad beløbet bliver Ialt og hvor de skal overføre
pengene.

Jeg får en mail med bestillingen så jeg er klar over det.

Det drejer sig om max. 5 produkter der skal integeres I min I forvejen
eksisterende side, så derfor tænker jeg ikke på en WEBSHOP o.s.v.. Bare en
slags "afkrydsningsboks" der kan bruges til bestilling..?

Håber jeg kan forklare mig forståeligt (problemer med det nogle gange..
Hihi)..

Jeg sidder på Mac og arbejder I Dreamweaver.

Siden hvor det skal integreres er:

http://www.cirkel.as

Mvh Jane
---