En god WYSIWYG til site med menuer & under~
Fra : Jakob Henningsen

Dato : 06-12-04 23:16

Jeg vil gerne lave et pænt site med produkter, underprodukter osv.,
hvad er den bedste WYSIWYG til det, jeg har ikke tænkt mig at blive
verdensmester i HTML, PHP ASP eller andet.

Please - hjælp en amatør......

komma@image.dk

Fra : jopa

Dato : 07-12-04 16:39

Jakob Henningsen skriblede bla følgende:
> Jeg vil gerne lave et pænt site med produkter, underprodukter osv.,
> hvad er den bedste WYSIWYG til det, jeg har ikke tænkt mig at blive
> verdensmester i HTML, PHP ASP eller andet.

Uddybning en slags butik ?

--

Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Jakob Henningsen

Dato : 07-12-04 18:08

He he....

Jeg tænkte nok der ville være komercielle henvendelser.

Hvad vil prisen evt være ???

Fra : jopa

Dato : 07-12-04 18:30

Jakob Henningsen skriblede bla følgende:
> Jeg tænkte nok der ville være komercielle henvendelser.

Hej Jakob
Det skal ikke betragtes således

Regner da ikke med det er en hel webshop du skal bruge men måske nærmere et
mere primitivt bestillingssystem a la en formular med forskellige
varegrupper.

Der findes masser på www.hotscripts.com hvis du selv kan bøvle med kode
osv.

Ellers prøv at søge på google efter bestillingsformular måske.

Men du slipper ikke for noget serverside eller JavaScript

--

Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Jakob Henningsen

Dato : 07-12-04 18:39

Næ nej, men hvad skulle du have for en løsning som er let og hutig for mig
at arbejde videre med i en eller enden wysiwyg ??

Send evt. bud på mail, hvis du ikke vil ud med prisen...

Fra : jopa

Dato : 07-12-04 18:51

Jakob Henningsen skriblede bla følgende:
> Næ nej, men hvad skulle du have for en løsning som er let og hutig
> for mig at arbejde videre med i en eller enden wysiwyg ??

admin@zora.invalid
erstat invalid med dk

--

Mvh. John