Skabelon
Fra : Poul Westborg

Dato : 06-12-04 12:11

Hej.
Jeg er ved at lave en hjemmeside http://www.juhlsbolighus.dk hvor jeg på
forsiden vil lave en skabelon ud fra alt bortset fra rammen uden om.
Jeg kan ikke få det til at virke i GoLive, synes det står lidt forvirret
forklaret i manualen.
Er der nogen der kan hjælpe. TAK.

Med venlig hilsen

Poul

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-12-04 12:26

Poul Westborg skrev:

> Jeg er ved at lave en hjemmeside http://www.juhlsbolighus.dk hvor jeg på
> forsiden vil lave en skabelon ud fra alt bortset fra rammen uden om.

Prøv at spørge i en webdesigngruppe - mest oplagte valg er
<news:dk.edb.internet.webdesign.html>. Gruppen her er til spørgsmål om
at bruge hjemmesider, webdesigngrupperne er derimod til spørgsmål om at
lave hjemmesider.

> Jeg kan ikke få det til at virke i GoLive, synes det står lidt forvirret
> forklaret i manualen.

Det er ikke sikkert du kan få specifik hjælp til dit program - men du
kan højst sandsynligt få hjælp til de html/css-koder der skal bruges for
at opnå det resultat du ønsker.

--
Jens Gyldenkærne Clausen