Lasat speed ll
Fra : Snip

Dato : 18-05-01 22:13

Den nye firmware 1.37, installerer den automatisk den nyeste driver? Hvis
ikke, hvor finder jeg den så?

Kan jeg slette ikonet ved siden af"start" nederst til venstre uden at slette
konfigurationsprogrammet?

--
snip@post8.tele.dk

Fra : Madsen

Dato : 18-05-01 22:52

"Snip" <snip@post8.tele.dk> skrev:

> Den nye firmware 1.37, installerer den automatisk den nyeste driver? Hvis
> ikke, hvor finder jeg den så?

Jeg mener ikke den også opdaterer driveren. I går opdaterede jeg
firmware og config. manager på min Lasat SpeedII og hentede
både driver og firmware separat på denne side:
Dog er jeg ikke 100% sikker for jeg købte adapteren i går og
hentede bare alt hvad jeg kunne finde på denne side. Den
CD der fulgte med var flere år forældet. (Overdrevet lidt for
at fremme forståelsen.)

> Kan jeg slette ikonet ved siden af"start" nederst til venstre uden at slette
> konfigurationsprogrammet?

Ja, sagtens. Det ikon har jeg også fjernet for det gider jeg ikke
at se på. De ikoner der ligger dernede er somregel bare gen-
veje.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-05-01 00:46

<http://www.eicon.com/support/helpweb/software.asp>

>Kan jeg slette ikonet ved siden af"start" nederst til venstre uden at slette
>konfigurationsprogrammet?

Hvis det er i Hurtig Start/Quick Launch, så er det jo bare en genvej,
så den kan rolig slettes.

Du kan prøve at højreklikke på den og vælge egenskaber for at sikre
dig, at det er en genvej.

med venlig hilsen
Knud
--