MS Windows
briani 27239
Programmer starter automatisk
Fra : Zif

Dato : 06-12-04 08:20

Hej gruppe

Jeg har et seriøst problem med at nogle programmer som starter automatisk
hele tiden. Lige i øjeblikket er det Winamp. Hver gang jeg lukker det bliver
det startet indefor 2 sek. Og når det er åbent så aktiverer det vinduet hele
tiden.

Jeg har prøvet at fjerne winamp, men så kommer problemet bare med Windows
Media player, og
hvis jeg fjerner det kommer problemet bare med et andet program.

Jeg har scannet computeren via "HouseCall" og "AdAware", og andre diverse
spyware programmer. Det hjalp ikke.

Jeg har været inde og tjekke i "MsConfig" og se om der var et program der
startede automatisk, som ikke
skulle være der.

Håber virkelig nogle har en løsning, ellers skal jeg i gang med
formateringen.

Zif

Fra : Zif

Dato : 06-12-04 15:39

Jeg fandt ud af at hvis jeg tager lydstikket ud til mine højtalere så
stopper den med
problemet.

Lyder det ikke meget mystisk hvis et kabel kan forårsage problemet.

Nogle gode råd.

Zif