udstillingen i Hvidovre 5. dec.
Fra : Preben

Dato : 06-12-04 01:32

Hej.

Jeg havde mulighed for at besøge udstillingen i Hvidovre - og samtidigt
afprøve mit nyeste kamera ( nu 1 år gammelt ) i denne situation med kun at
anvende det lys, der var på stedet (det påvirker kvaliteten af billederne i
negativ retning - desværre).

Hvis nogle af Jer skulle have lyst til at se billederne, kan de ses på:
http://kixit.dk/gallerytest/albums.php

Preben
http://kittelmann.dk - http://kixit.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 06-12-04 06:27

Preben wrote:

> [...]
> negativ retning - desværre).
>
> Hvis nogle af Jer skulle have lyst til at se billederne, kan de ses på:

Tak for nogle skønne billder! Jeg er meget beæret over, at mine to Korat
ungdyr kom med i albummet
mvh Camilla

Fra : Hanne Dahl

Dato : 06-12-04 08:39

Hej Preben

Tak for kikket.
Du har også fanget mine to misser.
Rød MCO som ligger med sit "bolche" og
Tortie NFO som lå i samme bur.

Godt fanget idet Skrumle,MCO, ikke var helt tryk ved
at være på udstillingen. )

Hisen Hanne Dahl

Fra : Denise

Dato : 06-12-04 09:13

"Preben" <xt@mail.inv> wrote in message
> [...]
> negativ retning - desværre).
>
> Hvis nogle af Jer skulle have lyst til at se billederne, kan de ses på:

Tak for kigget

--
Hilsen Denise