Så sker det - Judas kommer til DK
Fra : -V-

Dato : 06-12-04 00:48

Som efterlyst her i gruppen er her en lille serviceannouncement:

Judas Priest kommer til København d. 23. februar, nærmere bestemt Valby
Hallen.
Billetsalg starter mandag morgen kl. 10.

Jeg så dem første og seneste gang i foråret 1987 på deres Turbo-tour,
dengang i KB Hallen.
Puha, det er lang tid siden, og det betyder at jeg er.....nej, det er for
ondt at tænke på.

Det skal blive godt med et gensyn.
Hvem skal med?

-V-

Fra : Ken Larsen

Dato : 06-12-04 07:47

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41b39e5b$0$81724$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> dengang i KB Hallen.
> Puha, det er lang tid siden, og det betyder at jeg er.....nej, det er for

Det skal jeg helt sikkert. Så dem på Painkiller turneen hvor de var
fantastiske og igen på Jugulator turneen med The Ripper som forsanger, hvor
de også gjorde det godt.

Er det Billetnet?

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 06-12-04 10:49

www.billetlugen.dk

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 06-12-04 21:24

Tak for linket til Billetlugen!!!

Jeg gik forgæves på posthuset i dag, fordi jeg troede det var Billetnet. Nu
har jeg allerede bestilt billetter fra "Billetlugen".
- Gad vide om der bliver hurtigt udsolgt eller om der overhovedet bliver
udsolgt! -Der var udsolgt til sidste "Iron Maiden" koncert i Valby hallen,
men der er jo også lidt mere "trendy" at være fan af end "Judas Priest"
(flere heavy-Wannabees)....

Foriøvrigt kan det nævnes at Judas Priest´s koncert i København/Valby er den
FØRSTE på hele deres turné!!!
- Det er da meget sjovt

Jeg kan huske da jeg så dem tilbage i Januar 1991 i KB Hallen...Dér var det
den første koncert på deres Painkiller-Europa turné (dengang havde de lige
turneret USA) Gad vide om de synes at lille Danmark har godt af at være "de
første" )
- Måske er det fordi vi ikke fik fornøjelsen af dem på deres "Reunion-turné"
rundt omkring i Europa i sommers....

De to, på plakaten, annnoncerede support-bands tilbage i ´91 var
"Annihilator" og "Exodus". - MEN det var (dengang ikke særlig kendte)
"Pantera" der gik på istedet for "Exodus"...!!! (Jeg fandt først ud af
dette flere år efter!!! )

Gode gamle SCORPIONS (ja, de er jo endnu ældre end JP) varmer
op(!!!)....det er sgu da også en fed ting!!! Har aldrig set dem Live, men
har mange af deres albums (mest det ældre materiale) Jeg tror dog bestemt
ikke at PRIEST-fans gider at høre "Winds of change" ) - selvom det da
er en ok pop sang. Jeg håber på en god gang greatest hits fra deres
side...forhåbentlig ikke noget med sødblødne "love-songs" fra deres sidste
par udgivelser...

Anders

Fra : Ken Larsen

Dato : 06-12-04 21:30

Jesper Brogaard <me@privacy.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:DVVsd.35$mv1.27@news.get2net.dk...

> www.billetlugen.dk

Tak for det. Fandt dog ud af det og billetterne er bestilt.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 06-12-04 08:40

-V- wrote:

> [...]
> dengang i KB Hallen.
> Puha, det er lang tid siden, og det betyder at jeg er.....nej, det er for

Mig! Det bliver dog første gang jeg skal opleve dem live.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 06-12-04 10:49

-V- wrote:
> [...]
> dengang i KB Hallen.
> Puha, det er lang tid siden, og det betyder at jeg er.....nej, det er

Det skal jeg! Det er lige 10 dage efter Megadeth i Vega, som jeg især ser
frem til

\m/

--
Jesper Brogaard, Denmark