Spm: Netkort, adsl og win98se...
Fra : JOB

Dato : 05-12-04 21:39

Goddag gruppe! - min veninde har etableret en aftale med TDC om
internetforbindelse via netkort, men jeg kan ikke få netkortet installeret -
det bliver som så meget andet 'plug & pray' ikke fundet af win98se, og jeg
vælger så at installere det manuelt - kortet er et D-Link indstikskort fra
Computer City, købt igår - jeg kommer til et punkt hvor kortet optræder i
enhedshåndtering men rød markering - jeg opdaterer så drivere og finder den
der bør være rigtig, den installerer så en del filer, men begynder så at
spørge efter filer som jeg tildels finder - så ændres markeringen til gult
udråbstegn. Kan nogen her give mig et praj om drilleriet - jeg mener at have
hørt at netværkssager kan være tricky i win98? - mvh JOB
ps...meget gerne svar til min email...

Fra : JOB

Dato : 06-12-04 20:30

Hej igen - Jeg modtog en ubehagelig email fra en Jesper G. Poulsen - det er
måske forkert af mig at bede om et svar på min email, og i så fald beklager
jeg min bommert. Men Jesper G. Poulsens hysteriske overreaktion, arrogance
og mangel på overbærenhed møder man hos visse 'selvdygtige' personager - det
må være dejligt at være så perfekt - og under falsk email adresse, så et
forsvar eller forklaring, endsige undskyldning ikke er mulig...jeg er så
havnet i Jesper's killfilter...Jesper, du er havnet på min liste over
notoriske 'assholes'...JOB