Hvalpetænderne ?
Fra : Preben Larsen

Dato : 05-12-04 21:41

Hej
Apropo tandskift
Vi har lige fået hvalp, den har sylespidse mælketænder.
Hvorfor er det egentligt, at deres tænder er så skarpe i en periode,
de mishandler jo også moderen med dem,
foruden alt og alle de kan komme i nærheden af,
man bliver helt hæs af at sige nej

mvh
Preben

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 07-12-04 10:35

"Preben Larsen" <preben@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de mishandler jo også moderen med dem,
> foruden alt og alle de kan komme i nærheden af,

Hej Preben

Tja, hvorfor det er sådan, må naturen nok svare for , selv plejer jeg,
når den vil bide i mig, enten at lægge fingrene oven på snuden, så tommelen
naturligt ender oppe i ganen på hunden, eller samme taktik under, så en
finger lægger sig ind, oven på tungen. Ingen af delene er hvalpen helt vild
med, så den undlader at bide. Er vi så i movsehumør, så fingrene ind i
skuffen, og gnubbe dens gummer let. Det har de så til gengæld været helt
vilde med.

M.V.H.....Benny..