Filmplakater
Fra : Michael Hansen

Dato : 05-12-04 21:22

Hejsa,

Kan i anbefale et par gode steder på nettet, hvor der er godt udvalg af
filmplakater - selvfølgelig til lavest mulig pris ;)

vh
MIchael

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-12-04 22:23

www.dvdoo.dk har et sortiment..

Fra : MRN

Dato : 05-12-04 23:23

> Kan i anbefale et par gode steder på nettet, hvor der er godt udvalg af
> filmplakater - selvfølgelig til lavest mulig pris ;)

www.moviemerchandise.dk har også et godt udvalg...

MRN

Fra : Michael Hansen

Dato : 05-12-04 23:57

"MRN" <ronning_godt_vi_har_dig_bt_@os.dk> skrev i en meddelelse

> www.moviemerchandise.dk har også et godt udvalg...

Ja, det ser egentlig ret godt ud - men lidt irriterende at de ikke skriver
størrelsen - eller også er det bare mig, der ikke lige kan finde den
info....

Fra : MRN

Dato : 06-12-04 12:20

> Ja, det ser egentlig ret godt ud - men lidt irriterende at de ikke skriver
> størrelsen - eller også er det bare mig, der ikke lige kan finde den
> info....

Det har du ret i, det står ikke nogen steder...Men alle de plakater jeg har
købt der inde (10 stk.) har alle været i "standard" plakat format, dvs. ca
67*97...

MRN

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-12-04 13:57

> Ja, det ser egentlig ret godt ud - men lidt irriterende at de ikke skriver
> størrelsen - eller også er det bare mig, der ikke lige kan finde den
> info....

men pas på dem - jeg har stadig ca. 150 kroner tilgode jeg aldrig har fået
refundret og nu ignorerer de mig.... ellers et godt sted med mange fede
ting - jeg ville have lagt mange penge i den butik, hvis det ikke var fordi
de er nogle uærlige s***.... ja, jeg er bitter, jeg var dem en ret god kunde
og forstår ikke den behandling af kunder, men jeg gider ikke sætte alt
muligt igang for 150 kroner - jeg har fået min nevø til at skrive til dem så
jeg ved de svarer på mails... bare ikke mine
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 06-12-04 19:59

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> muligt igang for 150 kroner - jeg har fået min nevø til at skrive til dem

> jeg ved de svarer på mails... bare ikke mine

Det er ganske gratis at gå ned i din bank og få dem til at køre en sag via
PBS. Jeg gjorde det samme mod DVD Pusheren (rent principielt skal han ikke
tage 115 kr fra mig og så sende en forkert film, for derefter at ignorere
mig!) - 3 måneder efter røg de 115 kr ind på min konto og jeg kunne beholde
"Halløj på Badehotellet", som de havde sendt i stedet!

Det er ulovligt at bruge dit betalingskort før en given vare er afsendt.

Mvh.
Lars

Fra : Morten DH

Dato : 06-12-04 20:33

"Lars Lauridsen" <WillNever@Tell.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> beholde
> "Halløj på Badehotellet", som de havde sendt i stedet!

Var det ikke også DVD Pusheren der lå på samme adresse - eller i samme
opgang eller noget i den stil... kan huske det har været oppe at vende
tidligere

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 06-12-04 20:47

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Var det ikke også DVD Pusheren der lå på samme adresse - eller i samme
> opgang eller noget i den stil... kan huske det har været oppe at vende

Jeg bestilte fra ham to gange, og fandt sidenhen ud af at mange havde
problemer med ham. Han gik konkurs og der blev ført mange sager magen til
min mod ham. Mener der var en masse, der samlede sig og lagde sag an for
snyderi på i alt 35.000 (frit fra hukommelsen!!!)

Mvh.
Lars

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 07-12-04 21:15

Morten DH skrev...

> Var det ikke også DVD Pusheren der lå på samme adresse - eller
> i samme opgang eller noget i den stil... kan huske det har været oppe
> at vende tidligere

Jeg kan ikke nære mig for at henvise til de oprindelige tråde, da jeg er på
samme hold som sniper_Nolight vedr. Moviemerchandise.

Her er tråden fra juni 2003:
http://shorterlink.com/?2X2CK3

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Morten DH

Dato : 08-12-04 10:19

"Nerdiac ~ Don G." <news@SLETTESdon-g.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke nære mig for at henvise til de oprindelige tråde, da jeg er
> på samme hold som sniper_Nolight vedr. Moviemerchandise.
>
> Her er tråden fra juni 2003:
> http://shorterlink.com/?2X2CK3

Ok, så er hukommelsen ikke helt tosset alligevel

Retfærdigvis skal jeg da lige tilføje at jeg har købt et par t-shirts hos MM
et par gange og har ingen problemer haft (udover lidt ventetid på en
restordre)...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-12-04 17:07

> Her er tråden fra juni 2003:
> http://shorterlink.com/?2X2CK3
>

> Mvh. Don G.

rart lige at få genopfrisket hukommelsen - desværre er der ikke sket noget
som helst nyt i den/de sager og en mail afsendt igår har stadig ikke båret
frugt - måske man skulle prøve at ringe dem op - bare for at høre en
latterlig undskyldning

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-12-04 20:08

> [...]
> som helst nyt i den/de sager og en mail afsendt igår har stadig ikke båret
> frugt - måske man skulle prøve at ringe dem op - bare for at høre en

jeg fik sgu svar på min mail! - for første gang siden forever har
moviemerchandise svaret på min mail! - utroligt.

de svarede ganske kort :

"det er længe siden - vi regnede med at høre hvad du ville have for dine
159,-"

jow tak!

nu har jeg skrevet om de er klar til at aflevere varer for mig hvis jeg i en
mail skriver hvad ejg vil have fra deres side - så må vi se hvad udfaldet
bliver - synes lige at jeg i retfærdighedens navn skulle have det med - hvis
jeg rent faktisk får nogle varer (jeg regner ikke med noget) får i lige en
melding derom

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 08-12-04 20:37

> [...]
> med - hvis jeg rent faktisk får nogle varer (jeg regner ikke med noget)

Med fare for at lyde som Oliver Stone, så synes jeg det er påfaldende at der
først sker noget når du brokker dig på Usenet. Der er altså en vis sandhed i
at det er det hjul der knirker som bliver smurt.
Men tillykke med det foreløbige resultat! Husk at lade os høre det endelige
udfald.
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-12-04 20:56

> Med fare for at lyde som Oliver Stone, så synes jeg det er påfaldende at
> der først sker noget når du brokker dig på Usenet. Der er altså en vis
> sandhed i at det er det hjul der knirker som bliver smurt.

tja, bare en skam man skal jamre og beklage sig før der sker noget - osse
kun fordi denne debat bragte det op, kontaktede ejg dem igen - ellers var
det aldrig blevet til mere.

> Men tillykke med det foreløbige resultat! Husk at lade os høre det
> endelige udfald.

ja, det skal jeg nok - jeg skal være den første til at fortælle når jeg
modtager noget - sådan skal det heller ikke være - men om det er nok til at
jeg betaler forud for en vare en anden gang er jeg ikke sikker på

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-12-04 20:59

Jonas Gaarde wrote:

> [...]
> at det er det hjul der knirker som bliver smurt.
> Men tillykke med det foreløbige resultat! Husk at lade os høre det endelige

Heheh...

Hvorfor er det egentligt at Stone er blevet synonym med paranoid
konspiration? Han har kun lavet en film konspirationsemne, nemlig JFK,
og udover at være et filmisk mesterværk, så er langt de fleste ting som
Stone viser i filmen ret velunderbygget - og i øvrigt taget fra bøger af
Jim Garrison og Jim Marrs, to personer som på tætteste hold har fulgt og
deltaget i efterforskningen omkring mordet på John F. Kennedy.

Det er sjovt som folk reagerer med "han manipulerer!" når de bliver
stillet overfor dele af deres virkelighed som de ikke kan kapere.

Jeg aner næsten en konspiration mod Stone! :)

/David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 09-12-04 09:17

> [...]
> stillet overfor dele af deres virkelighed som de ikke kan kapere.
>
> Jeg aner næsten en konspiration mod Stone! :)

Sjovt! Men du har da nok ret...
Der er blevet refereret til JFK og dens konspirationsliderlighed i utallige
andre sammenhænge (allerbedst i Seinfeld) indtil det efterhånden er almen
viden at den film - og dermed Stone - er pisseparanoid!
At manden så er et usædvanligt usympatisk menneske at se og høre på hjælper
nok heller ikke. Men du har ret i at han er en dygtig, omend ret
manipulerende, filmmager. Jeg er glad for de fleste af hans film, og synes
bl.a. at JFK er eminent.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-12-04 16:57

Jeg er glad for de fleste af hans film, og synes
> bl.a. at JFK er eminent.

jfk er en af de film jeg bare ikke kan få set - kender i det?
man kan ikke tage sig sammen til bare lige at få set den ene film - en
egentlig grund har man heller ikke - sån en film er jfk for mig - jeg er
glad for mange af Stones film og en film som the Doors står for mig, som et
mesterværk - selv Nixon har jeg fået slæbt mig igennem - jeg må dog indrømme
at film der handler om amerikansk politik keder mig i længden - derimod kan
jeg godt lide den amerikanske historie og jfk er vel egentlig lidt af begge
dele? men jeg kan ikke tage mig sammen

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-12-04 23:30

sniper_Nolight wrote:

> [...]
> jeg godt lide den amerikanske historie og jfk er vel egentlig lidt af begge

JFK er _ikke_ kedelig og langsom som Nixon. Den er sindssygt spændende,
og nok den bedste film Stone har lavet, bedre end Doors. Men det er en
film som man får noget ud af at se flere gange. Den er fyldt med detaljer.

/David

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 10-12-04 00:01

On Thu, 09 Dec 2004 23:29:41 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>JFK er _ikke_ kedelig og langsom som Nixon. Den er sindssygt spændende,
>og nok den bedste film Stone har lavet, bedre end Doors. Men det er en
>film som man får noget ud af at se flere gange. Den er fyldt med detaljer.

Enig. Men jeg forstår ikke, at du nævner Doors som en af Stones bedste
film. Det er jeg ikke enig i.

Min egen personlige favorit (ud over JFK) er Salvador. Og tager vi
hans manuskripter, ligger Midnight Express højt på listen.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-12-04 16:32

> JFK er _ikke_ kedelig og langsom som Nixon. Den er sindssygt spændende, og
> nok den bedste film Stone har lavet, bedre end Doors. Men det er en film
> som man får noget ud af at se flere gange. Den er fyldt med detaljer.

jeg må vist bare tage mig sammen - jeg synes jo doors er en helt fantastisk
film, men nu er jeg så osse helt vild med deres musik, så det hænger
selvfølgelig sammen.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-12-04 13:39

> [...]
> "Halløj på Badehotellet", som de havde sendt i stedet!
>
> Det er ulovligt at bruge dit betalingskort før en given vare er afsendt.

mit problem er anderledes - jeg har ikke nogen form for kort - heller ikke
dankort.

Jeg købte mine varer og var nødt til at betale de ekstra penge for at få
varerne pr efterkrav.

Første gang fik jeg min plakat (første lotr film plakat) - da det blev tid
til anden lotr plakat (TTT) var der jo gået noget tid, men jeg huskede siden
som god - jeg bestilte plakaten og ville forkæle mig selv med en Solid Snake
Action figur til, vistnok, 159,- - posten kom og jeg betalte og først
bagefter slog det mig at jeg kun havde modtaget et paprør og ingen æsker
(dumt, jeg ved det) - jeg havde betalt for både plakat og figur til posten.
Jeg skrev til moviemerchandise og beklagede mig og fik at vide at den var i
restordre, fair nok, jeg venter - så gik der uger og jeg begyndte jævnligt
at skrive til dem - eneste svar jeg fik, var som følger:

Hvad er dit ordrenummer?

ikke mere end det... det kunne jeg ikke huske og skrev det til dem - jeg
skrev hvad jeg havde bestilt og det hele samtidig - deres svar var:

Hvad er dit ordrenummer ?

så blev jeg irriteret og fandt så ud af at man på deres side kunne tracke
sin ordre og der lå min ordre osse ganske rigtigt og jeg sendte en ny mail
med ordrenummer og det hele - siden dengang har jeg aldrig fået svar og jeg
har prøvet på alle måder - at være sur og fornærmet - diplomatisk og helt
til at forklare, at de jo mistede mange penge på ikke at svare, da de jo
havde mange ting jeg gerne ville eje... men intet svar - en dag hos min nevø
skrev jeg en mail til dem, med et eller andet åndssvagt spørgssmål og fik
svar kort tid efter - derefter skrev jeg til dem igen fra samme adresse og
forklarede sagen, igen - intet svar!

så de ignorerer mig åbenbart. Nu er det meget længe siden jeg har prøvet,
men ved ikke hvordan jeg skal overbevise dem om min manglende figur eller
penge.

alt dette stod på over mange uger.

siden dengang har jeg hvergang deres navn nævnes advaret imod dem... jeg må
dog indrømme at jeg tror, at jeg er et særtilfælde, da de åbenbart stadig
handler og jeg ikke umiddelbart hører kritik af dem andre steder - men hvad
jeg har gjort dem ved jeg ikke - 159,- er jo ikke mange penge at snyde for,
så det er mig ubegribeligt at de behandlede (behandler) mig på den måde.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-12-04 13:55

> [...]
> at vide at den var i restordre, fair nok, jeg venter - så gik der uger og
> jeg begyndte jævnligt at skrive til dem - eneste svar jeg fik, var som

denne debat fik mig til lige at følge op på sagen

jeg købte 2 plakater med den figur og fik så kun plakaterne

derefter skulle pengene så have været rukket fra en ny ordre, men blev det
aldrig - sån hænger det sammen

derefter mailen frem og tilbage og tilsidst var det kun mig der mailede -
finder jeg ordren frem derinde under min profil står der vare er betalt og
afsendt *suk*

men stadigvæk - jeg har pengene tilgode - jeg har netop skrevet til dem
igen, så må vi se om de stadig ignorerer mig

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-12-04 14:03

sniper_Nolight wrote:

> men stadigvæk - jeg har pengene tilgode - jeg har netop skrevet til dem
> igen, så må vi se om de stadig ignorerer mig

Har du prøvet at ringe til dem?

Domænenavn:   moviemerchandise.dk
DNS:   moviemerchandise.dk
Registreret:   1999-10-05

Registrant:
Handle:   MMD9-DK
Navn:   Movie Merchandise DK
Adresse:   Hvidkloevervej 18, st. tv.
Postnr. & by:   8200 Århus N
Land:   Danmark
Telefon:   +45 86 16 46 38

Adressen stemmer overens med den på
http://www.moviemerchandise.dk/cgi-bin/info.php3 så nummeret burde passe.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-12-04 14:11

> Har du prøvet at ringe til dem?

næ, faktisk ikke - jeg har netop for et par minutter siden sendt dem endnu
en mail - men er der stadig ingen respons vil jeg prøve at ringe - de kan jo
ikke se at det er mig inden de tager

Fra : Henrik Madsen

Dato : 06-12-04 09:11

Jeg bruger altid http://www.essemposters.se.

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Martin Helbo

Dato : 06-12-04 12:46

www.allposters.com har et kæmpe udvalg.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : bb

Dato : 06-12-04 17:59

http://www.posterdreams.com sender fra sverige

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 07-12-04 21:07

Michael Hansen skrev...

> Kan i anbefale et par gode steder på nettet, hvor der er
> godt udvalg af filmplakater - selvfølgelig til lavest mulig pris ;)

Jeg har god erfaring af flere omgange med dette firma:
http://www.poster.de/starshop.html