... glædelig jul ..
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 05-12-04 20:02

Hejsa !

Se lige her -- nogle herlige billeder ..

http://www.fluffytails.ca/christmas.asp

Hilsen Pia og missene, som slet ikke får noget juletræ at lege i

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : dpl

Dato : 05-12-04 20:12

HAHAHA... hvor er de gode!
Har netop pyntet træ i dag, måske man skulle overveje sådan nogle "før
og efter" billeder!

Hilsen Dorthe, ejer af 10 katte, to store hunde og (endnu) et stk.
juletræ med pynt....

Fra : fam. Ager

Dato : 05-12-04 21:08

"Pia Lihme Petersen" <PiaFJERN@lihme.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa !
>
> Se lige her -- nogle herlige billeder ..
>
> http://www.fluffytails.ca/christmas.asp
>
> Hilsen Pia og missene, som slet ikke får noget juletræ at lege i
>
> -------------------------------------

Bare herlige grinerbilleder!!!
jeg er også spændt på, hvordan juletræet får det til den tid....

mvh. marie

Fra : Denise

Dato : 05-12-04 21:38

Pia Lihme Petersen wrote:
> Hejsa !
>
> Se lige her -- nogle herlige billeder ..
>
> http://www.fluffytails.ca/christmas.asp
>
> Hilsen Pia og missene, som slet ikke får noget juletræ at lege i

Ha ha, herlige billeder. Jeg glemmer aldrig vores Coriander, da han kravlede
op i vores juletræ. Han var kravlet op ad stammen og sad rimeligt højt oppe,
og da juletræet begyndte at svaje, troede han bare, han kunne holde fast,
så skete der ham ikke noget. Så han sad oppe i træet med arme og ben rundt
om stammen, træet væltede og han landede lige på ryggen. Heldigvis skete der
ikke noget, han blev bare forskrækket og fattede ikke hvad det lige var der
skete .

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 06-12-04 20:43

"Pia Lihme Petersen" <PiaFJERN@lihme.com> wrote in

> http://www.fluffytails.ca/christmas.asp

Tak for et godt grin, lige hvad jeg trængte til efter en dum dag på
arbejdet

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Tournesol

Dato : 06-12-04 21:18

Hejsa

>hæhæ< godt vores træ står ude i havestuen hvor kattene ikke kommer

Knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Leyna

Dato : 07-12-04 10:54

On Sun, 5 Dec 2004 20:02:03 +0100, "Pia Lihme Petersen"
<PiaFJERN@lihme.com> wrote:

>Hejsa !
>
>Se lige her -- nogle herlige billeder ..
>
>http://www.fluffytails.ca/christmas.asp

Skønne nysgerrige og "dygtige" katte. Her er hverken katte eller hunde
det mindste interesserede i træet.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk